Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 69 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Guerilla marketing jako moderní nástroj propagace v oblasti cestovního ruchu
Reva, Varvara
Bakalářská práce se zabývá problematikou guerilla marketingu a jeho využití v oblasti cestovního ruchu v České republice, ale také globálně. Práce vysvětluje pojem "Guerilla marketing" a soustředí se na zkoumání míry jeho využití poskytovateli služeb cestovního ruchu na jedné straně a reakcí zákazníků na takovou moderní formu propagace na straně druhé.
Nekonvenční formy marketingu a jejich vliv na spotřebitele
Chládková, Kristýna
CHLÁDKOVÁ, Kristýna. Nekonvenční formy marketingu a jejich vliv na spotřebitele. Brno, 2016. 116 s. Diplomová práce. Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. Vedoucí práce Ing. Martin Souček, Ph.D. Diplomová práce se zabývá zkoumáním nekonvenční formy reklamy, převážně guerilla marketingem a jeho vlivem na chování spotřebitele. Vlastní práce využívá metody eye-trackingového výzkumu a hloubkových rozhovorů, které byly provedeny na vzorku vybraných respondentů. Na základě výsledků výzkumu jsou sestavena marketingová doporučení, která jsou vhodná pro využití v praxi.
Využití guerilla marketingu při propagaci Jihomoravského kraje
Martincová, Aneta
Bakalářská práce bude zaměřena na možnost využití guerilla marketingu v souvislosti komunikace s turisty a návštěvou Jihomoravského kraje. Ve výzkumné části bude zjišťována současná situace v této oblasti a vliv guerilla marketingu a dalších nástrojů komunikace na návštěvnost dané destinace. Data budou získána pomocí dotazníkového šetření a hloubkových rozhovorů. Cílem práce bude návrh nové nebo zlepšení stávající formy komunikace s využitím guerilla marketingu při propagaci Jihomoravského kraje.
Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci)
Tuč, David ; Kruliš, Vladimír (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Ve své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, popis sestavování komunikační strategie, analýza komunikace minulého ročníku Lumírovy třísky, náhled na současnou situaci na trhu festivalů dotýkajících se tématu reklamní tvorby, návrh nové komunikační strategie i modelu jejího řízení a ekonomického zhodnocení řešení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 69 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.