Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Umělá inteligence ve strategických počítačových hrách
Votroubek, Lukáš ; Přibyl, Bronislav (oponent) ; Zuzaňák, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá metodami používanými v umělé inteligenci strategických počítačových her, mnohé z těchto metod jsou však použitelné i v jiných oblastech. Jsou to různé metody pro rozhodování (např. stavové automaty, fuzzy logika, markovy řetězce), plánování (cílem orientované plánování, plánování monte-carlo, plánování založené na případech) a strojového učení (posilové učení, rozhodovací stromy a neuronové sítě). Cílem této práce je tyto metody z různých zdrojů nastudovat a vysvětlit základní princip několika z nich. Poté několik vybraných metod rozebrat více do dopodrobna a implementovat je (cílem orientované plánování a stavový automat). Při implementaci a následném testování byl využit herní engine ORTS, kterým se tato práce také zabývá.
Webový server pro predikci 3D struktury proteinu
Votroubek, Lukáš ; Očenášek, Pavel (oponent) ; Burgetová, Ivana (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá proteiny, především jejich strukturou a způsoby predikce terciární, neboli 3D, struktury. Predikce terciární struktury je důležitá pro zjištění funkce těchto životně důležitých látek. Využití metod bioinformatiky velice zefektivňuje a zrychluje predikci, protože klasické metody přímého zjišťování struktury z molekuly jsou drahé a pomalé. Na druhou stranu jsou zatím mnohem přesnější. Cílem práce je přiblížit metody používané pro predikci terciární struktury, popsat nástroje, které se používají a možnosti automatické komunikace s nimi. Dále je cílem popsat implementaci serveru, který bude sloužit proteinovým inženýrům pro efektivnější zjišťování informací o terciární struktuře z více nástrojů, aniž by museli zadávat požadavek na každý zvlášť. Také zde budou popsány výsledky testování.
Umělá inteligence ve strategických počítačových hrách
Votroubek, Lukáš ; Přibyl, Bronislav (oponent) ; Zuzaňák, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá metodami používanými v umělé inteligenci strategických počítačových her, mnohé z těchto metod jsou však použitelné i v jiných oblastech. Jsou to různé metody pro rozhodování (např. stavové automaty, fuzzy logika, markovy řetězce), plánování (cílem orientované plánování, plánování monte-carlo, plánování založené na případech) a strojového učení (posilové učení, rozhodovací stromy a neuronové sítě). Cílem této práce je tyto metody z různých zdrojů nastudovat a vysvětlit základní princip několika z nich. Poté několik vybraných metod rozebrat více do dopodrobna a implementovat je (cílem orientované plánování a stavový automat). Při implementaci a následném testování byl využit herní engine ORTS, kterým se tato práce také zabývá.
Webový server pro predikci 3D struktury proteinu
Votroubek, Lukáš ; Očenášek, Pavel (oponent) ; Burgetová, Ivana (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá proteiny, především jejich strukturou a způsoby predikce terciární, neboli 3D, struktury. Predikce terciární struktury je důležitá pro zjištění funkce těchto životně důležitých látek. Využití metod bioinformatiky velice zefektivňuje a zrychluje predikci, protože klasické metody přímého zjišťování struktury z molekuly jsou drahé a pomalé. Na druhou stranu jsou zatím mnohem přesnější. Cílem práce je přiblížit metody používané pro predikci terciární struktury, popsat nástroje, které se používají a možnosti automatické komunikace s nimi. Dále je cílem popsat implementaci serveru, který bude sloužit proteinovým inženýrům pro efektivnější zjišťování informací o terciární struktuře z více nástrojů, aniž by museli zadávat požadavek na každý zvlášť. Také zde budou popsány výsledky testování.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.