Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Prevence a řešení šikany na základních školách: Zkušenosti školních metodiků prevence z jaroměřských škol
Voltrová, Anežka ; Jelínek, Martin (vedoucí práce) ; Dočkal, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá prevencí a řešením šikanování na základních školách. Zaměřuje se na zkušenosti pedagogů s prevencí a řešením šikanování na základních školách v Jaroměři. Cílem této práce je na základě rozhovorů se školními metodiky prevence zmapovat prevenci a řešení šikanování na ZŠ Na Ostrově, ZŠ Boženy Němcové a ZŠ Josefov a porovnat jejich praktické zkušenosti s teorií dostupnou o problematice šikanování v literatuře a na internetu. Dalším cílem je na základě rozhovorů se ŠMP se pokusit navrhnout kroky vedoucí ke zlepšení prevence a řešení šikany na ZŠ. Praktická část obsahuje analýzu a následné vyhodnocení strukturovaných rozhovorů se školními metodiky prevence, kteří na mnou vybraných školách působí. Přidává porovnání jejich zkušenosti s teoretickou částí práce a navrhuje kroky vedoucí ke zlepšení prevence a řešení šikany na ZŠ. Teoretická část pojednává o základních pojmem spojených se šikanou na ZŠ, o důvodech, proč k ní dochází a jak vypadá, o zvláštnostech protagonistů šikany a o následcích šikanování u obětí. Následují podstatně obsáhlejší kapitoly o prevenci a řešení šikanování na ZŠ, včetně legislativního zakotvení prevence a řešení šikany v ČR. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Prevence a řešení šikany na základních školách: Zkušenosti školních metodiků prevence z jaroměřských škol
Voltrová, Anežka ; Jelínek, Martin (vedoucí práce) ; Dočkal, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá prevencí a řešením šikanování na základních školách. Zaměřuje se na zkušenosti pedagogů s prevencí a řešením šikanování na základních školách v Jaroměři. Cílem této práce je na základě rozhovorů se školními metodiky prevence zmapovat prevenci a řešení šikanování na ZŠ Na Ostrově, ZŠ Boženy Němcové a ZŠ Josefov a porovnat jejich praktické zkušenosti s teorií dostupnou o problematice šikanování v literatuře a na internetu. Dalším cílem je na základě rozhovorů se ŠMP se pokusit navrhnout kroky vedoucí ke zlepšení prevence a řešení šikany na ZŠ. Praktická část obsahuje analýzu a následné vyhodnocení strukturovaných rozhovorů se školními metodiky prevence, kteří na mnou vybraných školách působí. Přidává porovnání jejich zkušenosti s teoretickou částí práce a navrhuje kroky vedoucí ke zlepšení prevence a řešení šikany na ZŠ. Teoretická část pojednává o základních pojmem spojených se šikanou na ZŠ, o důvodech, proč k ní dochází a jak vypadá, o zvláštnostech protagonistů šikany a o následcích šikanování u obětí. Následují podstatně obsáhlejší kapitoly o prevenci a řešení šikanování na ZŠ, včetně legislativního zakotvení prevence a řešení šikany v ČR. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Viz též: podobná jména autorů
2 Voltrová, Alena
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.