Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 30 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh mezinárodní marketingové strategie společnosti Svorto.cz s.r.o. na německém trhu
Mertlová, Jana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Cílem práce je navrhnout mezinárodní marketingovou strategii pro firmu Svorto.cz s.r.o. na německém trhu, která by měla pomoci firmě při propagaci v zahraničí. Mezi použité analýzy patří analýza konkurence, zákazníků, vnějšího prostředí (tj. politické a právní, ekonomické, socio-kulturní a technologické prostředí) a SWOT všechny zaměřené na německý trh. Výsledky této analýzy ukazují, že německý trh je vysoce konkurenční a nasycený, přesto se společnost může pokusit proniknout na trh prostřednictvím velkoobchodního prodeje se zdravotnickými pomůckami. Společnost nepotřebuje přizpůsobit svůj produkt na německý trh a měla by je dodávat pod značkou distributora s nízkou cenou, zejména během zaváděcí fáze prodeje, a také pokračovat v účasti na mezinárodních veletrzích. Závěry práce by měly společnosti pomoci dále definovat svůj přístup ke vstupu a propagaci svých výrobků v Německu, neboť společnost sama předtím nikdy neprovedla žádný průzkum německého trhu.
Strategie prodeje kolekcí svítidel na Arabském poloostrově
Listová, Michaela ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Tématem této práce je rozvoj prodeje kolekcí svítidel Společnosti na Arabském poloostrově, a to se zaměřením na obchodně významné trhy zemí sdružených v Radě pro spolupráci arabských států v Zálivu (GCC). Cílem práce je navržení nové strategie a určení konkrétních akčních kroků, které má Společnost učinit, aby se zvýšil prodej kolekcí svítidel v regionu. V teoretické části práce se čtenář obeznámí s pojmy a definicemi objasňujícími otázku problematiky obchodu s luxusem a budování luxusní značky a se specifiky místního trhu. Dále bude charakterizován vývoj trhu s luxusním sklem a s luxusními svítidly. Druhá kapitola představí Společnost a také analyzuje její produktové portfolio. Navazující třetí kapitola je stěžejní a nejobsáhlejší částí práce, neboť je zaměřena na analýzu trhu v arabských zemích se zaměřením na Spojené arabské emiráty. Zahrnuje také analýzu konkurence či vlastní výzkumy na téma nákupního chování místních obyvatel či maloobchodníků v oboru. V diskuzi, která je závěrečnou kapitolou práce, bude zhodnocen současný stav, vytvořena SWOT analýza na základě předchozích zjištění a představen návrh nové strategie a akční kroky.
Strategie německých firem na českém pracovním trhu při získávání nových pracovníků a návrhy pro její zlepšení
Brych, Jaroslav ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Práce se zabývá komunikací německých firem, působících na českém pracovním trhu, rozborem jejich strategie v komunikaci při získávání nových pracovních sil a následným návrhem pro její zlepšení. První kapitola se zaměřuje na popis termínu lidské zdroje a jejich řízení a personální marketing uvnitř a vně firmy. Navazuje kapitola o vývoji česko-německých vztahů po roce 1989, politice zaměstnanosti České republiky a strategickém plánu Evropa 2020. Ve třetí kapitole jsou prezentovány výstupy z dotazníkového šetření mezi německými firmami, působícími na českém trhu. Poslední kapitola obsahuje návrhy změn ve strategii firem, plynoucí z dotazníkového šetření.
Výběr vhodného zahraničního trhu pro expanzi společnosti Logio
Ščuková, Diana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Diplomová práce se zabývá možnostmi zahraniční expanze na příkladu české firmy Logio s.r.o, která prodává poradensko-technologické služby na B2B trhu. Hlavním cílem práce je vybrat vhodný zahraniční trh pro případnou expanzi společnosti. Dále si práce klade za cíl podrobit vybraný trh důkladné analýze a stanovit formu vstupu. První část se věnuje charakteristice obecného procesu, podle kterého by firmy měly postupovat při výběru vhodného zahraničního trhu, a jednotlivým formám vstupu. Získané poznatky jsou následně využity při výběru vhodného zahraničního trhu pro expanzi společnost Logio s.r.o., což je provedeno v několika krocích. Zvolený trh je podroben detailní strategické analýze, ve které je využito Porterova modelu 5 sil a PESTEL analýzy. V závěru práce jsou uvedeny a porovnány čtyři varianty vstupu na zahraniční trh a je zvolena ta nejvhodnější s ohledem na specifika samotné firmy.
Internetová marketingová komunikace Monkeyposters.de pro německý trh
Urbaníková, Nikola ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Práce je zaměřená na online marketing e-shopu MonkeyPosters.de. Jedná se o český e-shop, fungující v Německu, který ale nepřináší dostatečně vysoké zisky k velikosti trhu a doposud nebylo využito lokálních poznatků Bakalářská práce má za cíl zhodnotit dosavadní online strategii, provést SWOT analýzu, analyzovat konkurenci a německý trh, jako samotný: popsat specifika a aplikovat je na online strategii. Výstupem práce je navrhnutí řešení a nových strategií a lokalizovat německou stránku.
Cenotvorba a značková politika firmy Jasněna Vláhová s. r. o. v Německu a Rakousku
Vláhová, Tereza ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Cílem této práce je zhodnotit dosavadní postupy tvorby velkoobochodních a maloobchodních cen firmy Jasněna Vláhová s. r. o., která vyrábí a distribuuje hodinářské zboží. V případě, že šetření a výsledné hodnocení dopadne neuspokojivě, budou v souladu s uvedenou literaturou navrženy změny na metodiku vytváření cen. Další kapitola je potom zaměřena na značku JVD a Lacerta, a v šetření by se mělo projevit, zda jsou vhodné pro tuzemský a zahraniční trh na základě dotazníků. Jestliže se budou jevit jako nevyhovující, budou opět navrženy změny.
Německý daňový systém a povinnosti z něj plynoucí pro české exportéry
Cabalová, Dana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Tématem této diplomové práce je německý daňový systém a důsledky, jež z něj vyplývají pro české exportéry. Cílem diplomové práce je přinést ucelenou informaci o německém daňovém systému a uvést vzorové výpočty daňového zatížení. Cílovou skupinou práce jsou především čeští podnikatelé, kteří mají záměr v budoucnu působit na německém trhu. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. V první kapitole je popsán jednotný vnitřní trh, jeho historie a čtyři základní svobody, které jednotný vnitřní trh poskytuje. Druhá kapitola je věnována exportu z ČR do SRN a možnostem působení českých podnikatelských subjektů v Německu. Poslední dvě kapitoly představují praktickou část práce. Ve třetí kapitole je popsán německý daňový systém, tedy přehled daní, se kterými se český podnikatel působící na německém trhu může setkat. Součástí třetí kapitoly je také stručná komparace českého a německého daňového systému. Poslední kapitola se zabývá praktickými příklady zdanění v rámci různých forem podnikání s důrazem na DPH. V rámci třetí a čtvrté kapitoly jsou uvedeny vzorové výpočty zdanění.
Uplatnění Čechů na německém trhu práce
Merkerová, Zdeňka ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Předkládaná diplomová práce Uplatnění Čechů na německém trhu práce se skládá ze dvou částí. První část práce je zaměřena na volný pohyb osob a pracovníků v rámci EU, pracovní migraci a uznávání odborných kvalifikací. Druhá část práce analyzuje možnosti a podmínky uplatnění Čechů na německém trhu práce před a po 1. 5. 2011. Dále je zaměřena na statistiku Čechů pracujících v Německu, analyzovány jsou rovněž možné bariéry bránící Čechům při pronikání na německý trh práce, a dopady, které z odchodu Čechů za prací do Německa plynou, nebo mohou plynout, pro obě země.
Analýza současného stavu a trendů v distribučních cestách na německém trhu
Zabloudilová, Pavlína ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Cílem této diplomové práce je provést analýzu trendů v oblasti distribuce, které se vyskytují na německém trhu, a vyhodnotit jejich význam na retailovém trhu. První kapitola se věnuje problematice distribuce z teoretického hlediska. Analýza německé ekonomiky a retailového prostředí slouží jako základ pro další zpracování diplomové práce. Německý trh zažívá nárůst významu e-commerce a propojování jednotlivých distribučních kanálů. Na základě sekundárních dat je vytvořen přehled nejen o aktuálním stavu a trendech v distribučních cestách v oblasti retailové trhu, ale také o trendech budoucnosti. Celková analýza je na závěr doplněna o kvalitativní výzkum, jehož záměrem bylo zjistit potenciál využití aktuálních trendů.
Analýza trhu mobilních virtuálních operátorů v České republice
Březinová, Jana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Cílem této práce je analyzovat trh virtuálních operátorů v ČR z hlediska jeho vývoje v porovnání se zahraničními trhy a identifikovat příležitosti a hrozby na českém trhu. V první kapitole je přiblížen vývoj ve světě a jsou nastíněny budoucí globální trendy. Ve druhé kapitole je charakterizován vývoj trhu mobilních služeb v ČR a jsou popsány důležité události předcházející vstupu virtuálních operátorů. Ve třetí kapitole je analyzován trh virtuálních operátorů v ČR ve srovnání s Velkou Británií, dále jsou virtuální operátoři rozčleněni podle druhu a hodnoceni podle potenciálu k úspěšnému působení na trhu. Pro identifikaci příležitostí a hrozeb je využit vlastní kvalitativní výzkum metodou focus group.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 30 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
3 VOKÁČ, Martin
3 Vokáč, Martin
2 Vokáč, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.