Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vlakem do Dvora - Přestupní terminál ve Dvoře Králové nad Labem
Vinklárková, Eliška ; Sedláček, Jan (oponent) ; Foretník, Jan (vedoucí práce)
Hlavním cílem návrhu bylo nevytvořit integrací dopravy z této parcely bariéru pro obyvatele ani pro turisty a ponechat ji co možná nejvíce chodcům. Pohyb chodců a vozidel by se neměl křížit. Nové koleje jsou proto přisunuty ke stávající vlečce. Pohyb autobusů by se měl odehrávat bezprostředně u rušné místní komunikace. Budova terminálu je na parcele umístěna do centra dění a je spojovacím článkem mezi autobusovou, vlakovou, automobilovou dopravou a chodci. Díky zvolenému dopravnímu řešení je parcela oproštěna od dopravních bariér a vzniká zde volná rozptylová plocha pro pěší. Zároveň dopravní řešení neznemožňuje volný průchod parcelou obyvatelům z jihu. Umístění rozptylové plochy přirozeně navádí návštěvníka i obyvatele města na oblast jejich zájmu – odklon od průmyslové části města.
Hranice – redefinice městské struktury
Vinklárková, Eliška ; Veselá, Markéta (oponent) ; Ponešová, Barbora (vedoucí práce)
Cílem práce je představení koncepce dopravního terminálu v Hranicích. Nový objekt sdružuje služby autobusové a vlakové nádražní budovy a vytváří důstojnou vstupní bránu do města. Stavba slouží i jako lokální centrum veřejné vybavenosti a místní přerušení bariéry, kterou tvoří železniční trať v rámci města.
Hranice – redefinice městské struktury
Vinklárková, Eliška ; Veselá, Markéta (oponent) ; Ponešová, Barbora (vedoucí práce)
Cílem práce je představení koncepce dopravního terminálu v Hranicích. Nový objekt sdružuje služby autobusové a vlakové nádražní budovy a vytváří důstojnou vstupní bránu do města. Stavba slouží i jako lokální centrum veřejné vybavenosti a místní přerušení bariéry, kterou tvoří železniční trať v rámci města.
Vlakem do Dvora - Přestupní terminál ve Dvoře Králové nad Labem
Vinklárková, Eliška ; Sedláček, Jan (oponent) ; Foretník, Jan (vedoucí práce)
Hlavním cílem návrhu bylo nevytvořit integrací dopravy z této parcely bariéru pro obyvatele ani pro turisty a ponechat ji co možná nejvíce chodcům. Pohyb chodců a vozidel by se neměl křížit. Nové koleje jsou proto přisunuty ke stávající vlečce. Pohyb autobusů by se měl odehrávat bezprostředně u rušné místní komunikace. Budova terminálu je na parcele umístěna do centra dění a je spojovacím článkem mezi autobusovou, vlakovou, automobilovou dopravou a chodci. Díky zvolenému dopravnímu řešení je parcela oproštěna od dopravních bariér a vzniká zde volná rozptylová plocha pro pěší. Zároveň dopravní řešení neznemožňuje volný průchod parcelou obyvatelům z jihu. Umístění rozptylové plochy přirozeně navádí návštěvníka i obyvatele města na oblast jejich zájmu – odklon od průmyslové části města.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.