Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Badatelsky orientovaná výuka v chemickém vzdělávání
Völklová, Veronika ; Teplá, Milada (vedoucí práce) ; Teplý, Pavel (oponent)
Bakalářská práce se zabývá badatelsky orientovanou výukou. V teoretické části z dostupných zdrojů shrnuje charakteristiku a obecné principy badatelsky orientované výuky a její přínosy a úskalí při zavádění do škol. Dále poukazuje na podporu Rámcového vzdělávacího programu pro gymnázia pro zařazování této metody do výuky přírodních věd. Na základě několika kritérií analyzuje dříve vytvořené chemicky zaměřené badatelsky orientované úlohy, které jsou součástí závěrečných prací nebo některých projektů podporující osvětu badatelsky orientované výuky. V praktické části metodou rozhovoru zjišťuje reálné zkušenosti učitelů zařazujících tuto metodu do výuky přírodovědných předmětů a jejich výpovědi srovnává s dostupnými informacemi týkajícími se badatelsky orientované výuky. Na závěr ověřuje badatelsky orientovanou úlohou v praxi a předkládá autorčiny zkušenosti s touto metodou. Klíčová slova Badatelsky orientovaná výuka, Klíčové kompetence, Chemie, Rozhovor, RVP G, Výuka, Vzdělávání

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.