|
Návrh komunikačního mixu ve vybraném podniku
Válková, Dagmar ; Koudelková,, Petra (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Téma bakalářské práce je komunikační mix, kde se podrobně podíváme na současný stav společnosti Autodoprava Pavel Válek. Práce je rozdělena na dvě části, v první části si rozebereme teoretickou úlohu. Nejvíce nás bude zajímat komunikační mix, ale podíváme se i na marketingový mix, SWOT analýzu, SLEPT analýzu a další. V praktické části si teoretickou ukážeme v praxi na konkrétní společnosti Autodoprava Pavel Válek. Ze které bychom měli vyvodit návrhy na zlepšení komunikační strategie společnosti.
|
|
Stanovení výše pojistného plnění u dřevostavby
Válková, Dagmar ; Hakl, Filip (oponent) ; Čech, Josef (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je stanovení pojistného plnění po vichřici na nemovité věci. První teoretická část je zaměřená na definice základních pojmů z oblasti nemovitých věcí a pojišťovnictví. Druhá část je praktická, zde se zabývá oceněním posuzované stavby nákladovou metodou, zajištěním potřebných nákladů na opravu. Následně stanovením výše pojistné hodnoty nemovité věci.
|
|
Stanovení výše pojistného plnění u dřevostavby
Válková, Dagmar ; Hakl, Filip (oponent) ; Čech, Josef (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je stanovení pojistného plnění po vichřici na nemovité věci. První teoretická část je zaměřená na definice základních pojmů z oblasti nemovitých věcí a pojišťovnictví. Druhá část je praktická, zde se zabývá oceněním posuzované stavby nákladovou metodou, zajištěním potřebných nákladů na opravu. Následně stanovením výše pojistné hodnoty nemovité věci.
|
|
Návrh komunikačního mixu ve vybraném podniku
Válková, Dagmar ; Koudelková,, Petra (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Téma bakalářské práce je komunikační mix, kde se podrobně podíváme na současný stav společnosti Autodoprava Pavel Válek. Práce je rozdělena na dvě části, v první části si rozebereme teoretickou úlohu. Nejvíce nás bude zajímat komunikační mix, ale podíváme se i na marketingový mix, SWOT analýzu, SLEPT analýzu a další. V praktické části si teoretickou ukážeme v praxi na konkrétní společnosti Autodoprava Pavel Válek. Ze které bychom měli vyvodit návrhy na zlepšení komunikační strategie společnosti.
|