Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
How IOT changes business model of Microsoft
Hruška, Jan ; Andera, Michal (vedoucí práce) ; Urbík, Jan (oponent)
Hlavním cílem této práce je zjistit, jak vznikající technologický megatrend, Internet věcí, mění obchodní model Microsoft OEM týmu. OEM je plně závislé na prodeji licencí systému Windows; Trh s počítači však klesá a celá společnost Microsoft se přesouvá do nabídky cloudových služeb, zatímco je financována výnosy z OEM. Strategie toho, jak tým OEM zapadá do dlouhodobé strategie, nicméně chybí. Abychom zjistili, jaké změny by měly být provedeny v rámci stávajícího obchodního modelu, bylo provedeno a analyzováno 13 rozhovorů s manažery v rámci společnosti Microsoft. Identifikovaná témata byla přidělena stavebním blokům obchodního modelu, seřazená podle důležitosti a podpořena příslušnými citacemi z rozhovorů i teoretickým zázemím. Nejdůležitějšími subjekty změn byly identifikovány jako: partneři, aktivity a value proposition; Změny se však projeví v každém aspektu podnikání OEM. V důsledku toho jsou popsány konkrétní změny stavebních bloků a byly navrženy první kroky směrem k strategii Internetu Věcí. To zajistí relevanci konzervativního týmu OEM v budoucnosti společnosti Microsoft.
Využití online komunikace v podnikové praxi
Mináriková, Monika ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Urbík, Jan (oponent)
Současná etapa vývoje webu označovaná pojmem web 2.0 má znatelný vliv na online komunikaci podniku. Trendem v této oblasti jsou především sociální média. Začlenění těchto médií do interní i externí komunikační strategie se stává pro podniky k získání a udržení konkurenceschopnosti téměř nezbytné. Hlavním cílem diplomové práce je zmapovat možnosti a technologie soudobé podnikové online komunikace s ohledem na etapu vývoje webu 2.0. Dále stanovit doporučení v jejich používání, možné výhody a nevýhody. Práce je rozdělena do třech hlavních částí. První část pojednává o pojmu web 2.0, hlavních charakteristikách, technologiích a možné budoucnosti. Další část práce je věnována vhodným IT nástrojům a technologiím interní a externí online komunikace podniků. Závěrečná část práce je praktická a byla vypracovaná ve spolupráci se společností Microsoft. Cílem této části práce je provedení průzkumu internetové komunikace mladých lidí v České republice. Na základě tohoto průzkumu jsou stanovena doporučení, jak správně oslovit a komunikovat s touto cílovou skupinou prostřednictvím internetu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.