Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vývoj aplikace systému Helpdesk
Spišák, František ; Hradil, Jiří (vedoucí práce) ; Pavlíček, Luboš (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vývojem internetové aplikace Helpdesk pro podporu zákazníků. Cílem je vytvořit aplikaci se systémem automatických odpovědí, která na základě textu zákaznického požadavku vybere nejvhodnější odpověď. Uživatel aplikace si bude moci nastavit více různých odpovědí, ze kterých bude systém následně vybírat. Nastane-li, že vybraná odpověď nebude přesná, bude ji uživatel moci upravit a Helpdesk bude zdokonalovat výběr budoucích odpovědí na bázi strojového učení. Zákaznické požadavky se budou do systému nahrávat ze sociální sítě Facebook. Teoretická část práce se zaměřuje na analýzu vybraných již existujících helpdeskových řešení, kde jsou porovnány jejich funkce a vlastnosti. Praktickou část tvoří vlastní řešení helpdeskového systému včetně použitých technologií. Závěrem práce je zhodnocení dosaženého cíle a praktický přínos nového systému.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.