Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Identifikace marketingových možností beachvolejbalu
Sixta, Petr ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Identifikace marketingových možností beachvolejbalu Cíle: Práce identifikuje možnosti beachvolejbalu v oblasti marketingu, které by mohly pomoci plážovému volejbalu získat nové zdroje, ať už se bude jednat o partnery, diváky či nové hráče. Z této identifikace vychází návrh konceptu na zlepšení marketingové situace. Metody: V této práci je využito hloubkových rozhovorů s odborníky v oblasti beachvolejbalu. Odborníci jsou vybíráni účelně, rozhovory s nimi jsou polostrukturované. Z rozhovorů jsou dělány doslovné transkripce. S těmi je následně provedena konstantní komparativní analýza. Výsledky: V práci jsou porovnány výpovědi jednotlivých respondentů, kteří odhalují marketingovou situaci v beachvolejbalu v České republice a ve světě, rozebírají možnosti zlepšení. Z tohoto výzkumu vychází koncept, který navrhuje různé směry pro zlepšení marketingu a atraktivity beachvolejbalu. Klíčová slova: beachvolejbal, marketing, pravidla, řády, sociální sítě, systematika soutěží

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.