Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Český novodobý konzervatismus ve světle koalice SPOLU
Rumiantceva, Iuliia ; Perottino, Michel (vedoucí práce) ; Charvát, Jan (oponent)
Tato diplomová práce zkoumá současný český konzervatismus v kontextu koalice SPOLU, kterou v současnosti tvoří tři politické strany (ODS, TOP 09 a KDU-ČSL). Hlavním cílem práce je analyzovat různé přístupy ke konzervatismu v rámci koalice. Práce se skládá z teoretické a analytické části, zaměřené na vývoj konzervatismu jako ideologie a jednotlivých stranických rodin, jakož i na současnou politickou situaci v Evropě a konzervativní frakci EU. Tato práce nejprve se zabývá pojmem konzervatismu, jeho vznikem a definici pojmu. Analytická část práce se zaměřuje na analýzu konzervatismu jednotlivých stran koalice SPOLU, včetně jejich postoje k tradičním rodinným hodnotám, národní identitě a kultuře, sociální a hospodářské politice a dalším aspektům, které jsou pro konzervatismus zásadní. Následně se práce zabývá ideologickou pozici jednotlivých politických stran a poté provádí jejich analýzu. Na základě analýzy se definuje, zda jsou strany skutečně konzervativní. Práce bude také zkoumat, zda by se strany koalice mohly sloučit a vytvořit novou politickou stranu. Výzkumné otázky zní, zda lze koalici SPOLU považovat za konzervativní a zda se ustavující strany se můžou spojit do jednoho celku.
Sociální sítě jako nástroj politického marketingu: analýza českých politických stran
Rumiantceva, Iuliia ; Císař, Ondřej (vedoucí práce) ; Sedláček, Jakub (oponent)
Bakalářské práce se zabývá otázkou užívání sociálních sítích jako nástroje politického marketingu. Cílem této práce je analýza sociálních sítí v rámci politického marketingu českých politických stran a následně vytvoření obrazu využití politického marketingu na sociálních sítích v číslech. Jde o porovnání komunikace na sociálních sítích u různých českých politických stran. Práce je zaměřená na komunikaci českých politických stran na sociálních sítích v letech 2016-2019. V rámci této práce jsem se zabývala analýzou sociálních sítí vybraných českých politických stran; jsou to ANO, KSČM, ČSSD, SPD, Piráti, ODS, TOP 09 a STAN. Sběr dat probíhal pomoci webové stránky Zoomshpere.com. Je to web, který analyzuje sociální sítě a jednotlivé stránky na sociálních sítích. Je to nástroj pro správu, analýzu, monitoring i customer care na sociálních sítí. Hlavním závěrem práce je, že české politické strany následují mezinárodní trendy v otázkách politické propagace, komunikace a reprezentace. Komunikace českých politických stran na sociálních sítích se v průběhu let vyvíjí a strany jsou s každém rokem více aktivní.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.