Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing vzdělávacích služeb pro specifického uživatele
Koupená, Lucie ; Vrzáček, Petr (vedoucí práce) ; Rivola, Pavel (oponent)
Práce pojednává o pozici marketingu v organizacích poskytujících vzdělávací služby v rámci České republiky. Nabízí rovněž manažerům škol ucelený pohled na jeho využití při řízení organizace. Práce je koncipována do dvou částí. První se zabývá legislativou a trendy ve vzdělávání jedinců s postižením, stejně jako marketingem a jeho specifiky ve školství. Druhá část prezentuje výsledky SWOT analýzy, focus group, obsahové analýzy dokumentů a kvalitativního výzkumu, které se snaží zmapovat současný stav marketingu v Základní škole a Mateřské škole, příspěvková organizace ve Vysokém Chlumci, jejíž součástí je speciální třída. V ní jsou vzděláváni a integrováni jedinci s postižením. Na základě zjištěných informací byla definována hlavní a podrobná zjištění. Součástí práce je rovněž návrh na doporučení, která mohou konkrétní organizaci efektivně pomoci. Práce se zabývá klíčovým problémem organizace a její doporučení budou realizována v praxi.
Marketing uplatňovaný vůči zdravotnickým organizacím
Sičáková, Renata ; Vrzáček, Petr (vedoucí práce) ; Rivola, Pavel (oponent)
Práce pojednává o marketingových aktivitách vyvíjených ze strany farmaceutických firem vůči zdravotnickým organizacím. V první části práce je teoreticky pojednáno o marketingu se zaměřením na farmaceutický trh. Vzhledem ke zvláštnostem trhu je zmíněna legislativní a etická otázka marketingové komunikace vůči zdravotníkům. Druhá část práce se věnuje marketingovému modelu jedné ze společností působících na trhu estetické medicíny. Část kontroly marketingových aktivit firmy zahrnuje výzkum hodnocení servisu klienty a spokojenosti zaměstnanců. Práce sleduje otázku klíčové role přímého, osobního prodeje na farmaceutickém trhu.
Marketing jako součást konkurenčního boje na trhu sociálních služeb
Marek, Ondřej ; Vrzáček, Petr (vedoucí práce) ; Rivola, Pavel (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingem v praxi sociálních služeb. Některým organizacím přináší marketing pozitivní výsledky v oblasti rozšíření klientských, personálních a materiálně technických kapacit, což organizaci dovede přinést jak finanční tak nefinanční profit a s ním i větší nezávislost na donorech poskytujících prostředky na provoz sociálních služeb. Práce pomůže řešit problémy některých manažerů sociálních služeb, kteří se dostatečně nevěnují marketingu v organizaci. Cílem této práce je na základě analýzy vnějšího marketingového makro a mikroprostředí a situační analýzy organizace zvolit marketingové cíle a strategie jejich dosažení a vpravit je do marketingového plánu v konkrétní sociální službě, která se pohybuje v konkurenčním prostředí ostatních sociálních služeb. Výstupem práce je marketingový plán sociální služby. Klíčová slova: marketing, sociální služby, konkurence, marketingový plán, situační analýza, management
Marketing a marketingová komunikace nestátních a neziskových organizací, které se zabývají vzděláváním v rozvojových zemích.
Vejsadová, Nina ; Rivola, Pavel (vedoucí práce) ; Čapková, Šárka (oponent)
7 Abstrakt Diplomová práce zpracovává téma marketingu a marketingové komunikace nestátních neziskových organizací, které se zabývají vzděláváním v rozvojových zemích. Teoretická část práce vymezuje pojem nestátní nezisková organizace, představuje konkrétní organiza- ce zabývající se danou problematikou a popisuje marketingové prostředí, marketingový mix a nástroje marketingové komunikace nestátních neziskových organizací. Praktická část práce popisuje kvantitativní výzkum, který proběhl mezi českou veřejností, mezi nestátní- mi neziskovými organizacemi, které se vzděláváním v rozvojových zemích zabývají a me- zi firmami, které činnost těchto organizací podporují. Popisuje také analýzu ostatních zdro- jů. Závěr práce je věnován návrhům na zlepšení marketingové komunikace neziskových organizací na základě výsledků, které přinesl výzkum popsaný v praktické části práce. Klíčová slova: nestátní nezisková organizace, rozvojová země, vzdělávání, marketing, marketingový mix, marketingová komunikace.
Marketingový plán rozvoje pečovatelské služby Doksy
Jakoubková, Ilona ; Trpišovský, Milan (vedoucí práce) ; Rivola, Pavel (oponent)
Diplomová práce se zabývá zpracováním marketingového plánu v oblasti rozvoje konkrétní pečovatelské služby. Cílem práce je pomocí vhodně zvoleného marketingového mixu rozšířit stávající terénní pečovatelskou službu. První, teoretická, část práce vysvětluje marketing, včetně souvisejících pojmů a rozebírá strategické řízení a koncept strategické analýzy. Popisuje zákon o sociálních službách a zásady péče o seniory v přirozeném prostředí, v důsledku demografického vývoje. Praktická část je členěna na kapitolu výzkumnou, zahrnující marketingový výzkum, provedený mezi uživateli terénních pečovatelských služeb a na kapitolu analytickou. Výsledky marketingové strategické analýzy jsou zahrnuty do SWOT analýzy. Na základě zjištěných podkladů je vypracován marketingový plán, v němž je zvolen vhodný marketingový mix pro rozšíření konkrétní terénní pečovatelské služby. Na závěr jsou zhodnoceny výsledky realizace marketingového plánu a provedeno další doporučení, které přispívá k rozšíření služeb a k úspěchu organizace na trhu. Klíčová slova: demografický vývoj, marketing, marketingová strategie, marketingový mix, marketingový plán, péče o seniory, strategické řízení, terénní pečovatelská služba
Marketing obezitologických služeb
Brskovská, Soňa ; Vrzáček, Petr (vedoucí práce) ; Rivola, Pavel (oponent)
Diplomová práce se zabývá možnostmi zkvalitňování obezitologické péče v ordinacích praktických lékařů. Teoretická část je věnována marketingu a obezitě, zejména méně známé problematice gynoidní obezity. V praktické části je popisován kvantitativní výzkum mezi praktickými lékaři pro dospělé z Prahy a ze Středočeského kraje a mezi klienty Centra preventivní medicíny, který definuje potřeby praktických lékařů pro dospělé v rámci obezitologické péče. Mezi hlavní potřeby patří základní a následné vzdělávání, potřeba informací o problematice gynoidní obezity, potřeba spolupráce se specialisty a obezitologickými pracovišti, včetně center pro terapii gynoidní obezity. V závěru práce je předložen návrh produktů obezitogie Centra preventivní medicíny a návrh algoritmu péče pro gynoidní obezitu v ordinacích praktických lékařů. Klíčová slova: obezita, gynoidní obezita, lipedém, Komplexní dekongestivní terapie, praktičtí lékaři, algoritmus péče
Marketing vzdělávacích služeb pro specifického uživatele
Koupená, Lucie ; Vrzáček, Petr (vedoucí práce) ; Rivola, Pavel (oponent)
Práce pojednává o pozici marketingu v organizacích poskytujících vzdělávací služby v rámci České republiky. Nabízí rovněž manažerům škol ucelený pohled na jeho využití při řízení organizace. Práce je koncipována do dvou částí. První se zabývá legislativou a trendy ve vzdělávání jedinců s postižením, stejně jako marketingem a jeho specifiky ve školství. Druhá část prezentuje výsledky SWOT analýzy, focus group, obsahové analýzy dokumentů a kvalitativního výzkumu, které se snaží zmapovat současný stav marketingu v Základní škole a Mateřské škole, příspěvková organizace ve Vysokém Chlumci, jejíž součástí je speciální třída. V ní jsou vzděláváni a integrováni jedinci s postižením. Na základě zjištěných informací byla definována hlavní a podrobná zjištění. Součástí práce je rovněž návrh na doporučení, která mohou konkrétní organizaci efektivně pomoci. Práce se zabývá klíčovým problémem organizace a její doporučení budou realizována v praxi.
Management marketingu v nemocničních zařízeních 21. století
Rivola, Pavel ; Vrzáček, Petr (vedoucí práce) ; Hofman, Vladimír (oponent)
Tato práce pojednává o postavení marketingu v nemocničních zařízeních v České republice a současně nabízí čtenáři základní informace o tom, jak má správně realizovat nemocniční marketing. Práce je rozdělena na dvě části. První část se zabyvá teorií nemocničního marketingu a druhá část prezentuje vysledky vyzkumu, ktery se zabyval vlivem dobrého jména nemocnice na kupní rozhodování spotřebitele služeb - klienta a stavu marketingu ve vybranych fakultních nemocnicích. Praktická část dává zároveň doporučení, jak organizovat marketing v těchto třech vybraných nemocnicích.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.