Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Přínosy metody Persona Dolls v anti-předsudkové výchově
Rajzlová, Jana ; Kargerová, Jana (vedoucí práce) ; Horáčková, Klára (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na přínosy metody Persona Dolls v souvislosti s předsudky. První kapitola teoretické části charakterizuje proměny v oblasti vzdělávání po roce 1989 a vytvoření stěžejních kurikulárních dokumentů (rámcových vzdělávacích programů), jimiž se řídí české školství dodnes. Druhá kapitola popisuje některé oblasti Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání a Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání a následně je uvedeno pojetí kurikulárních dokumentů vzhledem k metodě Persona Dolls. Stěžejní částí teoretické části je definování metody Persona Dolls. Kapitola vymezuje teoretická východiska, principy a přínosy metody Persona Dolls. Součástí je i návod, jak s metodou pracovat. V neposlední řadě jsou zde uvedena úskalí, jež mohou znehodnotit práci s metodou. Poslední kapitola obsahuje podrobný popis návaznosti metody Persona Dolls na kurikulární dokumenty. Empirická část je pojata jako kvalitativní výzkum zaměřený na zmapování role pedagoga, strategie pedagoga, interakci žáků a panenky, práci s pocity, rozvoj klíčových kompetencí v souvislosti s metodou Persona Dolls v mateřské a primární škole. Byly použity dvě výzkumné pedagogické metody - nestrukturované pozorování a interview. Z výpovědí dvou subjektů výzkumů vyplynulo, že během lekce jsou u žáků...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.