Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh úprav mezinárodní marketingové strategie vybrané společnosti
Prokopová, Monika ; Eliáš, Daniel (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na pozměňovací návrhy současně uplatňované marketingové strategie společnosti Letiště Brno, a.s. tak, aby byla v souladu s krátkodobými i dlouhodobými cíli. Teoretická část práce se zabývá pochopením oblasti marketingu a dále popisuje leteckou dopravu a fungování letišť. V praktické části je provedena analýza současného stavu a na základě zjištěných skutečností jsou vytvořeny vlastní návrhy a doporučení.
Návrh úprav marketingového mixu vybrané společnosti
Prokopová, Monika ; Grolíková, Lenka (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tématem mé bakalářské práce je vymezení marketingového mixu společnosti MY DVA group, s.r.o., která se především zaměřuje na oblast vývoje, výroby a prodeje kancelářského a školního nábytku. Teoretická část se zabývá pochopením a vysvětlením pojmů marketing, marketingový a komunikační mix a jeho nástroje. V praktické části je obsažena analýza a zhodnocení marketingového mixu společnosti a v závěru jsou sestaveny vlastní návrhy řešení a doporučení.
Návrh úprav mezinárodní marketingové strategie vybrané společnosti
Prokopová, Monika ; Eliáš, Daniel (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na pozměňovací návrhy současně uplatňované marketingové strategie společnosti Letiště Brno, a.s. tak, aby byla v souladu s krátkodobými i dlouhodobými cíli. Teoretická část práce se zabývá pochopením oblasti marketingu a dále popisuje leteckou dopravu a fungování letišť. V praktické části je provedena analýza současného stavu a na základě zjištěných skutečností jsou vytvořeny vlastní návrhy a doporučení.
Návrh úprav marketingového mixu vybrané společnosti
Prokopová, Monika ; Grolíková, Lenka (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tématem mé bakalářské práce je vymezení marketingového mixu společnosti MY DVA group, s.r.o., která se především zaměřuje na oblast vývoje, výroby a prodeje kancelářského a školního nábytku. Teoretická část se zabývá pochopením a vysvětlením pojmů marketing, marketingový a komunikační mix a jeho nástroje. V praktické části je obsažena analýza a zhodnocení marketingového mixu společnosti a v závěru jsou sestaveny vlastní návrhy řešení a doporučení.
Od pokladů pozemských k pokladům duchovním Edukační program v předmětu Život a umění pro žáky II. stupně církevní základní školy: Gotická, renesanční a barokní architektura a umění na příkladech památek Městské památkové rezervace Tábor
PROKOPOVÁ, Monika
Diplomová práce je ve své teoretické části vedena snahou popsat teoretický základ, metodická východiska a cíle výchovně vzdělávacího procesu v předmětu Život a umění. Tento předmět má žákům II. stupně církevní základní školy předat základní kulturní přehled o středověké, renesanční a barokní architektuře a umění. Práce definuje pojmy animace, kulturní animace a enkulturace, zážitkové pedagogiky, tvořivého vyučování a artefiletiky a nastiňuje možnosti jejich využití ve vzdělávacím procesu. Práce se rovněž zabývá teorií percepce umění a její návazností na pedagogickou praxi. Zmiňuje termín genius loci jako jeden z elementů poznávání architektonického objektu a místa, kde se nachází. V praktické části diplomová práce představuje jednotlivé architektonické objekty na území Městské památkové rezervace Tábor a v blízkém okolí. Uvádí kulturní, historické, vlastivědné a teologické souvislosti epoch a míst, které jsou předmětem edukačního programu. V návaznosti na ně představuje příklady didaktických metod, využitelných ve výuce v předmětu Život a umění.

Viz též: podobná jména autorů
6 PROKOPOVÁ, Marcela
6 PROKOPOVÁ, Martina
10 PROKOPOVÁ, Michaela
5 PROKOPOVÁ, Monika
2 Prokopová, Magdalena
6 Prokopová, Marcela
6 Prokopová, Marie
2 Prokopová, Markéta
1 Prokopová, Marta
6 Prokopová, Martina
10 Prokopová, Michaela
1 Prokopová, Milena
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.