Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový mix vybraného strojírenského podniku na B2B trhu v Rusku
Kozlova, Elena ; Plíhal, Petr (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na marketingový mix konkrétního podniku působícího v mezinárodním prostředí. Práce je rozdělena na tři hlavní části. V teoretické části jsou popsány základní pojmy a charakteristiky související s tématem. V analytické části práce jsou provedeny analýzy vnitřního a vnějšího prostředí společnosti Dieffenbacher – CZ, hydraulické lisy, s.r.o. za předpokladu její budoucí expanze na ruský trh, přičemž získané výsledky jsou následně uvedeny ve SWOT analýze. V návrhové části práce jsou předloženy možné návrhy a doporučení z pohledu marketingového mixu pro úspěšný vstup vybraného strojírenského podniku na ruský trh v souladu s výsledky z jednotlivých analýz a teoretických poznatků.
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Homolková, Kristýna ; Plíhal, Petr (oponent) ; Žižlavský, Ondřej (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá hodnocení finanční situace podniku a následně srovnání výsledků s konkurenční firmou. Při této analýze se využívají různé finanční analýzy a ukazatele, které nám určí, v jaké hospodářské situaci se podnik nachází. Na konci bakalářské práce je návrh na zlepšení finanční situace podniku.
Stanovení hodnoty podniku
Homolková, Kristýna ; Plíhal, Petr (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se věnuje stanovení hodnoty podniku Dieffenbacher CZ hydraulické lisy, s. r. o. pomocí výnosových metod k 31.12.2017. Práce je rozdělena na teoretickou, praktickou část a vlastní návrh řešení. V teoretické části jsou popsány základní pojmy a postupy. V praktické části je představena oceňovaná společnost, strategická a finančná analýza, generátory hodnoty a finanční plán. V poslední části diplomové práce je stanovení hodnoty podniku.
Marketingový mix vybraného strojírenského podniku na B2B trhu v Rusku
Kozlova, Elena ; Plíhal, Petr (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na marketingový mix konkrétního podniku působícího v mezinárodním prostředí. Práce je rozdělena na tři hlavní části. V teoretické části jsou popsány základní pojmy a charakteristiky související s tématem. V analytické části práce jsou provedeny analýzy vnitřního a vnějšího prostředí společnosti Dieffenbacher – CZ, hydraulické lisy, s.r.o. za předpokladu její budoucí expanze na ruský trh, přičemž získané výsledky jsou následně uvedeny ve SWOT analýze. V návrhové části práce jsou předloženy možné návrhy a doporučení z pohledu marketingového mixu pro úspěšný vstup vybraného strojírenského podniku na ruský trh v souladu s výsledky z jednotlivých analýz a teoretických poznatků.
Stanovení hodnoty podniku
Homolková, Kristýna ; Plíhal, Petr (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se věnuje stanovení hodnoty podniku Dieffenbacher CZ hydraulické lisy, s. r. o. pomocí výnosových metod k 31.12.2017. Práce je rozdělena na teoretickou, praktickou část a vlastní návrh řešení. V teoretické části jsou popsány základní pojmy a postupy. V praktické části je představena oceňovaná společnost, strategická a finančná analýza, generátory hodnoty a finanční plán. V poslední části diplomové práce je stanovení hodnoty podniku.
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Homolková, Kristýna ; Plíhal, Petr (oponent) ; Žižlavský, Ondřej (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá hodnocení finanční situace podniku a následně srovnání výsledků s konkurenční firmou. Při této analýze se využívají různé finanční analýzy a ukazatele, které nám určí, v jaké hospodářské situaci se podnik nachází. Na konci bakalářské práce je návrh na zlepšení finanční situace podniku.

Viz též: podobná jména autorů
1 Plíhal, Pavel
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.