|
Strategický rozvoj společnosti VKS Pohledští Dvořáci a.s.
Hniličková, Kristýna ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Najmanová, Jitka (oponent)
Předkládaná diplomová práce se zabývá strategickým rozvojem společnosti VKS Pohledští Dvořáci a.s., obsahuje výčet současných aktivit podniku a navrhuje možnosti dalšího rozvoje společnosti. K tomuto cíli jsou použity metody interních a externích analýz, konkrétně pak PEST analýza, Porterův model pěti sil, hodnotvorný řetězec a SWOT analýza. Pro zkoumání možností rozvoje společnosti jsou na společnost aplikovány i růstové strategie - generické konkurenční strategie a Ansoffova matice čtyř strategií. V rámci diplomové práce byla získána i primární data, a to za využití dotazníkového šetření, jehož účelem bylo zmapovat spokojenost zákazníků s výrobky a službami sledované společnosti a navrhnout zlepšení v oblasti propagace firmy. V závěru jsou shrnuty nejdůležitější poznatky a navrhnuta doporučení dalšího směřování společnosti.
|
|
Marketingová komunikace zaměřená na seniory
Palková, Zuzana ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Matušinec, Miroslav (oponent)
Diplomová práce se zabývá potenciálem českých seniorů pro marketingovou komunikaci. Na základě sekundárních i primárních výzkumů přibližuje základní charakteristické znaky spotřebitelského chování generace 55+, její vztah k reklamě a nastavení vhodného komunikačního mixu. V práci je také zanalyzován a následně zhodnocen praktický příklad marketingové kampaně na seniory firmy GlaxoSmithKline.
|
|
Rebranding obchodní značky
Nejedlá, Iveta ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Doležel, Jan (oponent)
Cílem diplomové práce je monitorovat proces rebrandingu obchodní značky na příkladu společnosti EFKO-karton, s.r.o. V teoretické části jsou nejprve definovány základní pojmy této problematiky -- obchodní značka, branding a rebranding, a následně je představen obecný postup rebrandingové kampaně spolu s jejími atributy. Stručně jsou popsány příklady neúspěšného rebrandingu. V praktické části práce jsou vymezena hodnotící kritéria úspěšnosti kampaně, na které navazuje podrobná analýza rebrandingu společnosti EFKO-karton, s.r.o., a především rebrandingu její značky Igráček. Ke zhodnocení úspěšnosti z pohledu spotřebitelů je v závěrečné části zpracován výzkum analyzující spokojenost cílové skupiny zákazníků s provedenými změnami.
|
| |
|
Marketingová strategie sociálního podniku Mléčný bar Bílá vrána
Lišková, Marta ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Tato diplomová práce studuje marketingovou strategii sociálního podniku Mléčný bar Bílá Vrána. Teoretická část této práce představuje proces tvorby, implementace a kontroly marketingové strategie a nabízí definice sociálního podnikání a jeho srovnání s klasickými podniky. Praktická část této práce analyzuje skutečnou strategii Mléčný bar Bílá vrána. Strategie je zde zkoumána a hodnocena. Na základě těchto průzkumů jsou nabídnuty návrhy na zlepšení analyzované marketingové strategie.
|
| |
|
Marketingová strategie značky BIG SHOCK!
Besperát, Tomáš ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Odehnalová, Jitka (oponent)
Diplomová práce analyzuje současnou marketingovou strategii značky Big Shock!, která působí na poli energetických výrobků. Zkoumá konkurenci, spotřební chování a celkově nejdůležitější trendy na trhu s energetickými nápoji v České republice. Součástí práce je i vlastní kvantitativní on-line výzkum mezi spotřebiteli energetických nápojů. Závěr práce obsahuje zhodnocení současné strategie a shrnutí doporučení vyplývajících z vývoje na trhu a provedeného výzkumu.
|
|
Prosazování konceptu CSR v ČR
Záhorská, Lucie ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Petříčková, Iva (oponent)
Diplomová práce popisuje podstatu konceptu společenské odpovědnosti firem (CSR), monitoruje její vývoj a současnou roli v ČR a ve světě. Praktická část práce se zabývá institucemi v oblasti CSR v České republice s důrazem na organizaci Business Leaders Forum. Mapuje znalost konceptu a postoje vůči němu u dvou cílových skupin: manažerů firem a vysokoškolských studentů. V závěru jsou navržena opatření pro účinnější prosazování konceptu CSR v České republice.
|
|
Budování korporátní značky
Wisterová, Veronika ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Olléová, Michaela (oponent)
Cílem diplomové práce je monitorovat proces budování značky firmy Starkl zahradník spol. s r. o., následně jej zanalyzovat a navrhnout možná zlepšení. Práce je členěna do čtyř velkých kapitol. První kapitola se zabývá teoretickými aspekty budování korporátní značky. Druhá kapitola monitoruje vývoj korporátní značky Starkl zahradník. Třetí kapitola se věnuje provedenému výzkumu a analýze jeho výsledků. Tento výzkum byl uskutečněn pomocí dotazníkového šetření, které se zaměřovalo na zjištění image a povědomí o značce Starkl zahradník a následné srovnání image s positioningem značky. V poslední kapitole jsou podány návrhy na zlepšení budování korporátní značky Starkl zahradník.
|
| |