|
Zhodnocení personálních činností ve vybrané firmě
Zápotočný, Stanislav Bc. ; Nesnídalová, Jitka (vedoucí práce)
Práce charakterizuje a hodnotí personální činnosti rozmísťování, propouštění a penzionování a personální stav příslušníků a občanských zaměstnanců HZS kraje Vysočina, porovnává zákon o služebním poměru příslušníků bezpečnostních sborů se zákoníkem práce a se zákonem o služebním poměru příslušníků Policie ČR a definuje návrhy na zlepšení stávající situace.
|
|
Zavádění nového výrobku firmy DK Open, s.r.o. na trh
Bidlová, Karolína Bc. ; Nesnídalová, Jitka (vedoucí práce)
Teoreticko-metodologická část je věnována problematice marketingového mixu, novému výrobku, SWOT analýze, analýze konkurence, segmentaci trhu a popisu kroků procesu zavádění nového výrobku na trh. V praktické části je představena společnost DK OPEN, spol. s r. o., dále jsou aplikovány analýzy z teoretické části na zmiňovanou společnost. Na základě analýz je doporučeno firmě zavést konkrétní výrobek. V závěru je navrhnut marketingový mix tohoto nového výrobku.
|
|
Prodává obal či obsah?
Stejskalová, Lucie ; Syrovátka, Oldřich (vedoucí práce) ; Nesnídalová, Jitka (oponent)
Práce analyzuje vybrané problémy obalové techniky a marketingu. Je složena z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou popsány vybrané relevantní pojmy, které slouží jako základ pro praktickou část. V praktické části jsou popsána a interpretována data z průzkumu provedeného na dvou odlišných výzkumných vzorcích. V závěru jsou data z obou souborů srovnána a opět interpretována, jsou připojena i drobná odporučení.
|
| |
|
Zhodnocení personálních činností ve vybrané firmě
Kahounová, Monika Bc. ; Nesnídalová, Jitka (vedoucí práce) ; Zíka, Petr (oponent)
Teoreticko-metodologická část obecně popisuje personální útvar a jeho funkce, charakterizuje jednotlivé personální činnosti (získávání a přijímání pracovníků, hodnocení a rozvoj pracovníků, pracovní vztahy, péče o zaměstnance, personální informační systém). Praktická část se zabývá základní charakteristikou firmy, popisuje personální útvar a personální management vybrané firmy, charakterizuje a hodnotí personální činnosti analyzované společnosti a poskytuje doporučení a návrhy pro personální management.
|
|
Zhodnocení personálních činností ve vybrané firmě
Hladká, Petra Bc. ; Nesnídalová, Jitka (vedoucí práce) ; Vinšová, Tereza (oponent)
Lidé jsou dnes v organizacích považováni za největší bohatství, hrají důležitou roli v plánování a dosahování strategických cílů podniku a udávají směr ostatním zdrojům. Náplní personálního útvaru je řízení lidského faktoru ve firmě a jeho ovlivňování žádoucím směrem. Mezi základní oblasti personalistiky patří: vytváření a analýza pracovních míst, plánování pracovníků, získávání, výběr, přijímání a rozmisťování pracovníků, hodnocení pracovníků, vzdělávání a rozvoj pracovníků, odměňování, pracovní vztahy, péče o pracovníky a personální informační systém.
|
|
Zhodnocení personálních činností v Nakladatelství Dr. Josef Raabe, s. r. o., se zaměřením na vzdělávání pracovníků
Součková, Lucie Bc. ; Nesnídalová, Jitka (vedoucí práce) ; Šauer, Ladislav (oponent)
Práce hodnotí význam a smysl vzdělávání v malých a středních podnicích a zaměřuje se na společnost Nakladatelství Dr. Josef Raabe, s. r .o. Zaměřuje na vzdělávání pracovníků v průzkumu trhu a vývoji nových produktů. Součástí práce je dotazníkové šetření, kterého se zúčastnili všichni proškolení zaměstnanci. Na základě poznatků zjištěných z dotazníkového šetření, které odráží názory zaměstnanců, je zhodnocen proces vzdělávání v nakladatelství. Přínosy jsou zhodnoceny z finančního hlediska, z pohledu zákazníků a také z pohledu jednotlivých vedoucích projektu. Součástí hodnocení systému vzdělávání jsou i konkrétní doporučení a náměty pro zlepšení vzdělávacího procesu.
|
| |
| |
|
Marketingová stratégia pivovaru Steiger Vyhne, a.s.
Radová, Lucia Bc. ; Nesnídalová, Jitka (vedoucí práce) ; Kořínek, Michal (oponent)
Práca je rozdelená do dvoch častí. V teoretickej je popis marketingového procesu a marketingového prostredia.Praktická časť práce analyzuje postavenie firmy na trhu a stanovuje strategický marketingový plán, ktorý obsahuje zistené problémy podniku a stanovuje na ne príslušné stratégie tak ako na definované ciele marketingovej stratégie, ktoré sú rozdelené na kvalitatívne a kvantitatívne položky.
|