|
Stanovení hodnoty podniku
Malásková, Dominika ; Kuba,, Karel (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá stanovením hodnoty společnosti INTEKA Brno spol. s r.o. Teoretická část práce obsahuje odbornou literární rešerši, která se soustředí na teorii spojenou s oceňováním podniku. Analytická část se skládá z představení společnosti, strategické a finanční analýzy. V návrhové části je na základě předchozích výsledků analýz vybrána metoda oceňování a dále je tato metoda vypracována pro společnost INTEKA Brno spol. s r.o.
|
|
Podnikatelský plán pro založení cukrárny
Malásková, Dominika ; Kuba,, Karel (oponent) ; Hornungová, Jana (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na podnikatelský plán pro založení cukrárny v Brně. V první části jsou položeny teoretické základy podnikatelského plánu. Analytická část této práce se zabývá analýzami souvisejícími s podnikatelským plánem, dále obsahuje marketingový průzkum. Poznatky z teoretické a analytické části jsou zpracovány v návrhové části, kde je vypracován samotný podnikatelský plán na cukrárnu. Tento plán zobrazuje reálnou situaci začínajícího podnikání.
|
|
Stanovení hodnoty podniku
Malásková, Dominika ; Kuba,, Karel (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá stanovením hodnoty společnosti INTEKA Brno spol. s r.o. Teoretická část práce obsahuje odbornou literární rešerši, která se soustředí na teorii spojenou s oceňováním podniku. Analytická část se skládá z představení společnosti, strategické a finanční analýzy. V návrhové části je na základě předchozích výsledků analýz vybrána metoda oceňování a dále je tato metoda vypracována pro společnost INTEKA Brno spol. s r.o.
|
|
Podnikatelský plán pro založení cukrárny
Malásková, Dominika ; Kuba,, Karel (oponent) ; Hornungová, Jana (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na podnikatelský plán pro založení cukrárny v Brně. V první části jsou položeny teoretické základy podnikatelského plánu. Analytická část této práce se zabývá analýzami souvisejícími s podnikatelským plánem, dále obsahuje marketingový průzkum. Poznatky z teoretické a analytické části jsou zpracovány v návrhové části, kde je vypracován samotný podnikatelský plán na cukrárnu. Tento plán zobrazuje reálnou situaci začínajícího podnikání.
|