Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hodnocení vlastností asfaltové směsi s přísadou na bázi směsi recyklovaných plastů
Machová, Sára ; Hegr, Zdeněk (oponent) ; Dašek, Ondřej (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaobírá posouzením vlivu modifikační přísady na bázi recyklovaných plastů na asfaltovou směs. V první části této práce je přiblížena problematika modifikace asfaltových směsí a pojiv pomocí recyklovaných materiálů. V druhé části jsou popsány metody a poté výsledky jednotlivých zkoušek. K porovnání mezi modifikovanou směsí a srovnávací směsí byly provedeny zkoušky penetrace jehlou, bodu měknutí, DSR, MSCR, pojíždění kolem a jednoosé zkoušky tahem.
Využití přísady vhodné pro dodatečnou modifikaci asfaltové směsi
Machová, Sára ; Hegr, Zdeněk (oponent) ; Dašek, Ondřej (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá modifikací asfaltového pojiva 50/70 rychle reagujícím SBS. Jedná se o poměrně novou přísadu, která by měla být schopná zlepšit vlastnosti pojiva v průběhu míchání asfaltové směsi na obalovně. V teoretické části je přiblížena problematika obaloven a polymerních modifikačních přísad. Dále jsou zde popsané použité zkušební metody jako je penetrace jehlou, bod měknutí, stanovení vratné duktility, DSR a MSCR. Ke zkouškám bylo vytvořeno několik vzorků modifikovaného pojiva, u kterých se kombinovala teplota míchání, doba míchání a obsah SBS. Výsledky jednotlivých zkoušek byly porovnány a vyhodnoceny v závěru práce.
Využití přísady vhodné pro dodatečnou modifikaci asfaltové směsi
Machová, Sára ; Hegr, Zdeněk (oponent) ; Dašek, Ondřej (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá modifikací asfaltového pojiva 50/70 rychle reagujícím SBS. Jedná se o poměrně novou přísadu, která by měla být schopná zlepšit vlastnosti pojiva v průběhu míchání asfaltové směsi na obalovně. V teoretické části je přiblížena problematika obaloven a polymerních modifikačních přísad. Dále jsou zde popsané použité zkušební metody jako je penetrace jehlou, bod měknutí, stanovení vratné duktility, DSR a MSCR. Ke zkouškám bylo vytvořeno několik vzorků modifikovaného pojiva, u kterých se kombinovala teplota míchání, doba míchání a obsah SBS. Výsledky jednotlivých zkoušek byly porovnány a vyhodnoceny v závěru práce.
Hodnocení vlastností asfaltové směsi s přísadou na bázi směsi recyklovaných plastů
Machová, Sára ; Hegr, Zdeněk (oponent) ; Dašek, Ondřej (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaobírá posouzením vlivu modifikační přísady na bázi recyklovaných plastů na asfaltovou směs. V první části této práce je přiblížena problematika modifikace asfaltových směsí a pojiv pomocí recyklovaných materiálů. V druhé části jsou popsány metody a poté výsledky jednotlivých zkoušek. K porovnání mezi modifikovanou směsí a srovnávací směsí byly provedeny zkoušky penetrace jehlou, bodu měknutí, DSR, MSCR, pojíždění kolem a jednoosé zkoušky tahem.
Práce začínajícího asistenta pedagoga u žáka s odlišným mateřským jazykem
Machová, Sára ; Horáčková, Klára (vedoucí práce) ; Kargerová, Jana (oponent)
Záměrem teoretické části je vystihnout vztah učitel - asistent - žák cizinec v učebním procesu. V jednotlivých kapitolách popisuji vymezení jejich kompetencí, úskalí jejich spolupráce, ale i osobnostní předpoklady asistenta pedagoga a pokouším se i vystihnout vztah mezi ním a žákem, kterému asistuje. Práce volně pokračuje shrnutím speciálních potřeb žáka cizince, specifický úhel vnímání jeho postavení mezi spolužáky a vhodné formy pro práci s ním. Teoretická část se v závěrečné fázi věnuje i tzv. kulturně nezatíženým metodám, na které navazuje praktická část. V praktické části může čtenář sledovat experiment využívající metodu konceptuálního učení, která bude na malém vzorku žáků ilustrovat vliv výuky matematických pojmů pomocí jazyka, který není kulturně zatížen a srovnává tak možnosti všech žáků. Výsledky této případové studie prokázaly pozitivní vliv metody nejen na výsledky žáků v konkrétních učebních oblastech, ale podpořili také jejich sebevědomí a autonomii. KLÍČOVÁ SLOVA Kulturně nezatížené metody, pojmové vyučování, asistent pedagoga, předsudky, kompetence, osobnost, žák s odlišným mateřským jazykem, inkluzivní vzdělávání, autonomie, spolupráce, specifické potřeby

Viz též: podobná jména autorů
6 MACHOVÁ, Šárka
1 Machová, Silvia
4 Machová, Simona
1 Machová, Soňa
1 Machová, Stanislava
2 Machová, Světlana
6 Machová, Šárka
6 Máchová, Šárka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.