Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikační mix ve společnosti GRIMALDI, SPOL. S R. O.
Lukáčová, Zuzana ; Grimová, Lenka (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na návrh zlepšení a rozšíření nástrojů komunikačního mixu společnosti, vedoucí ke zvýšení počtu nových zákazníků společnosti Grimaldi spol. s r. o., jedná se o malou společnost, která se specializuje na výstavní expozice, interiéry, exteriéry, nábytek a grafické návrhy. Teoretická část, zaměřená na marketingové prostředí, komunikaci s veřejností, komunikační mix, je vypracovaná na základě dostupné literatury o marketingu, marketingové komunikaci a vztahy podniku s veřejností. Analytická část je zaměřena na aktuální situaci společnosti, vyhodnotí jednotlivé komunikační prostředky podniku, dále zahrnuje marketingový výzkum komunikace. Výsledky realizovaného výzkumu v návrhové části vedou k vlastním návrhům řešení a doporučení na zlepšení v současného stavu společnosti.
Marketing Communication Plan for a Premium Train Trips
Gálik, Tomáš ; Lukáčová, Zuzana (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The master’s thesis is focused on the marketing communication plan of the selected company. The thesis specifies marketing, marketing communication and analytical tools for marketing research. It contains proposal for improved marketing communication mix in tourism industry.
Charakteristiky nehod profesionálních řidičů
Lukáčová, Zuzana ; Motl, Jakub (oponent) ; Schmeidler, Karel (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na charakteristiku nehod profesionálních řidičů v souvislosti s jejich osobnostní typologií, pracovním zatížením, zdravotním a psychickým stavem. Práce se skládá ze tří částí – teoretické, výzkumné a části vlastních návrhů. Teoretická část uvádí problematiku daného zaměstnání, vnitřní a vnější vlivy, které působí na řidiče profesionály. Na teoretickou část navazuje část výzkumná, kde je proveden kvantitativní a kvalitativní průzkum, který je zaměřen na problematiku nejčastějších příčin nehod profesionálních řidičů. Na základě srovnání souvislostí prvních dvou částí diplomové práce, jsou následně navrhnuta inovativní opatření, která mohou přispět ke snížení počtu dopravních nehod zaviněných právě profesionálními řidiči nákladních automobilů nad 7,5 tuny. K získání potřebných údajů je v diplomové práci použita analýza literárních zdrojů, rozbor statistických údajů, řízený rozhovor a dotazníkové šetření, následně jsou vyhodnoceny dosavadní poznatky a na jejich základě jsou navrhnuta inovativní opatření, která vedou k eliminaci dopravních nehod způsobených profesionálními řidiči nákladních automobilů.
Charakteristiky nehod profesionálních řidičů
Lukáčová, Zuzana ; Motl, Jakub (oponent) ; Schmeidler, Karel (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na charakteristiku nehod profesionálních řidičů v souvislosti s jejich osobnostní typologií, pracovním zatížením, zdravotním a psychickým stavem. Práce se skládá ze tří částí – teoretické, výzkumné a části vlastních návrhů. Teoretická část uvádí problematiku daného zaměstnání, vnitřní a vnější vlivy, které působí na řidiče profesionály. Na teoretickou část navazuje část výzkumná, kde je proveden kvantitativní a kvalitativní průzkum, který je zaměřen na problematiku nejčastějších příčin nehod profesionálních řidičů. Na základě srovnání souvislostí prvních dvou částí diplomové práce, jsou následně navrhnuta inovativní opatření, která mohou přispět ke snížení počtu dopravních nehod zaviněných právě profesionálními řidiči nákladních automobilů nad 7,5 tuny. K získání potřebných údajů je v diplomové práci použita analýza literárních zdrojů, rozbor statistických údajů, řízený rozhovor a dotazníkové šetření, následně jsou vyhodnoceny dosavadní poznatky a na jejich základě jsou navrhnuta inovativní opatření, která vedou k eliminaci dopravních nehod způsobených profesionálními řidiči nákladních automobilů.
Marketing Communication Plan for a Premium Train Trips
Gálik, Tomáš ; Lukáčová, Zuzana (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The master’s thesis is focused on the marketing communication plan of the selected company. The thesis specifies marketing, marketing communication and analytical tools for marketing research. It contains proposal for improved marketing communication mix in tourism industry.
Komunikační mix ve společnosti GRIMALDI, SPOL. S R. O.
Lukáčová, Zuzana ; Grimová, Lenka (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na návrh zlepšení a rozšíření nástrojů komunikačního mixu společnosti, vedoucí ke zvýšení počtu nových zákazníků společnosti Grimaldi spol. s r. o., jedná se o malou společnost, která se specializuje na výstavní expozice, interiéry, exteriéry, nábytek a grafické návrhy. Teoretická část, zaměřená na marketingové prostředí, komunikaci s veřejností, komunikační mix, je vypracovaná na základě dostupné literatury o marketingu, marketingové komunikaci a vztahy podniku s veřejností. Analytická část je zaměřena na aktuální situaci společnosti, vyhodnotí jednotlivé komunikační prostředky podniku, dále zahrnuje marketingový výzkum komunikace. Výsledky realizovaného výzkumu v návrhové části vedou k vlastním návrhům řešení a doporučení na zlepšení v současného stavu společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.