Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Budování úspěšné značky a její osobnost na příkladu Nike
Krýsl, Jan ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Kotáb, Jiří (oponent)
Název práce: BUDOVÁNÍ ÚSPĚŠNÉ ZNAČKY A JEJÍ OSOBNOST NA PŘÍKLADU NIKE Cíle: Prvním cílem této práce je zmapovat proces budování sportovní značky Nike od jejího vzniku po současnost a určit faktory jejího úspěchu. Druhým cílem je pomocí výzkumu osobnosti značky získat obraz osobnosti značky Nike z pohledu veřejnosti. Metody: V práci byla použita metoda deskriptivní analýzy a metoda dotazníkového šetření. Metoda deskriptivní neboli popisné analýzy byla aplikována v rozboru dokumentů za účelem identifikace faktorů úspěchu při budování značky Nike a metoda dotazníkového šetření byla použita v části výzkumu osobnosti značky Nike. Výsledky: Bylo zjištěno, že k úspěchu firmy Nike vedlo několik obecných a několik velmi konkrétních faktorů, díky kterým Nike unikla svým konkurentům. Z výsledků výzkumu osobnosti značky Nike byl získán její obraz z pohledu veřejnosti a bylo odhaleno několik faktorů negativně působících na kvalitu osobnosti značky Nike. Klíčová slova: budování značky, osobnost značky, Nike

Viz též: podobná jména autorů
4 Krysl, Jakub
2 Krysl, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.