Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza sociálních sítí klubů NHL
Kothera, Daniel ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Analýza sociálních sítí klubů NHL Cíl: Cílem této diplomové práce je na základě obsahové analýzy příspěvků na sociálních sítích klubů NHL stanovit doporučení pro přispívání na těchto sociálních sítích pro ostatní hokejové kluby. Metody: Metody, které byly využity v této diplomové práci jsou: obsahová analýza, statistické metody. Sběr dat probíhal formou pozorování a zápisu do připravené tabulky. Data byla sbírána ze čtyř sociálních sítí u pěti vybraných klubů NHL. Statistické metody pomohly k interpretaci dat a stanovení doporučení. Výsledky: Pomocí stanovených kategorií jsem výzkumem určil podíl obsahu příspěvků na jednotlivých sociálních sítích klubů NHL. Na základě těchto poznatků jsem stanovil, jaké příspěvky by se měly uveřejňovat hokejovými kluby na vybraných sociálních sítích. Klíčová slova: sociální sítě, NHL, Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, obsahová analýza
využívání sociálních sítí kluby Tipsport ELH a marketingový výzkum spokojenosti jejich fanoušků
Kothera, Daniel ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Využívání sociálních sítí kluby Tipsport ELH a marketingový výzkum spokojenosti jejich fanoušků Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit využívání čtyř vybraných sociálních sítí kluby z hokejové nejvyšší soutěže. Následné porovnání všech klubů povede k určitým doporučením, jak na těchto sociálních sítích fungovat. Marketingovým výzkumem zjistit spokojenost fanoušků s používáním sociálních sítí. Metody: Metody, které byly využity v této bakalářské práci jsou: sběr a analýza dat, porovnání. Sběr dat probíhal ze všech profilů klubů na sociálních sítích, následná popisná analýza pak pomohla k interpretaci dat. Porovnání bylo klíčem ke zhodnocení získaných dat. Výsledky: Zjistil jsem, že i když působí dost týmů na sociálních sítích podobně, můžeme pozorovat některé výjimky, které se značně liší od ostatních. Na základě stanovených hypotéz jsem zjistil určité závislosti počtů fanoušků na sociálních sítích. Po analýze všech klubů jsem vyvodil doporučení, kterých by se mohly některé kluby chytit a změnit svůj styl vystupování na sociálních sítích. Také jsem zjistil, že fanoušci jsou většinou spokojení s fungováním klubů na sociálních sítích. Klíčová slova: sociální sítě, marketingový výzkum, Tipsport extraliga ledního hokeje, fanoušci

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.