Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Ekvalizér s korekcí hlasitosti pro laboratorní výuku
Karkoška, Jan ; Šotner, Roman (oponent) ; Kratochvíl, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a konstrukcí ekvalizéru s korekcí hlasitosti pro laboratorní výuku a simulací jednotlivých částí v programu LTspice. Pro návrh bylo použito pásmových korektorů se sériovými rezonančními obvody. Všechny pásma jsou naladěná na mezní frekvenci f0 s mírou korekce ±12 dB. Součástí práce je blokové schéma, podrobný návrh ekvalizéru, schéma zapojení ekvalizéru s fyziologickou regulací a návrh plošného spoje.
Marketingové procesy ve stavebnictví
Karkoška, Jan ; Pavlišta, Michal (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na „Marketingové procesy ve stavebnictví“, což jsou specifické marketingové procesy ve stavebnictví, s jejichž pomocí se identifikují a řeší nedostatky v oblasti marketingu konkrétní stavební firmy. Teoretická část charakterizuje stavební trh a marketing ve stavebnictví. Praktická část analyzuje vybranou stavební firmu .
Ekvalizér s korekcí hlasitosti pro laboratorní výuku
Karkoška, Jan ; Šotner, Roman (oponent) ; Kratochvíl, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a konstrukcí ekvalizéru s korekcí hlasitosti pro laboratorní výuku a simulací jednotlivých částí v programu LTspice. Pro návrh bylo použito pásmových korektorů se sériovými rezonančními obvody. Všechny pásma jsou naladěná na mezní frekvenci f0 s mírou korekce ±12 dB. Součástí práce je blokové schéma, podrobný návrh ekvalizéru, schéma zapojení ekvalizéru s fyziologickou regulací a návrh plošného spoje.
Marketingové procesy ve stavebnictví
Karkoška, Jan ; Pavlišta, Michal (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na „Marketingové procesy ve stavebnictví“, což jsou specifické marketingové procesy ve stavebnictví, s jejichž pomocí se identifikují a řeší nedostatky v oblasti marketingu konkrétní stavební firmy. Teoretická část charakterizuje stavební trh a marketing ve stavebnictví. Praktická část analyzuje vybranou stavební firmu .

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.