Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Shape grammars for level generation in an action RPG game
Kalva, Tomáš ; Černý, Vojtěch (vedoucí práce) ; Bednárek, David (oponent)
3D akční role-playing hry inspirované Dark Souls (souls-like hry) nedávno nabyly na popularitě, ale jejich vývoj je náročný kvůli množství hratelného obsahu, které vyžadují. V této práci popisujeme framework pro generování úrovní zaměřený na tvorbu souls-like her. Pro tvorbu prostředí je použit nástroj pro procedurální modelování v kombinaci s tvarovými gramatikami. Uživatel může definovat vlastní skripty umožňující tvorbu herních mechanik, přidávání nepřátel, předmětů a zamykání části úrovně. Tento frame- work je vhodný pro generování posloupnosti úrovní a umožňuje jednoduchou tvorbu rozsáhlého množství různorodého obsahu a herních mechanik. Použití frameworku je demonstrováno na konkrétní hře v něm vytvořené. Kód této hry je dostupný v frame- worku, který je součástí elektronických příloh. 1
Sanguine Genesis -- real-time strategická hra
Kalva, Tomáš ; Ježek, Pavel (vedoucí práce) ; Kliber, Filip (oponent)
Tato práce se zabývá vytvořením real-time strategické hry s unikátním systémem zdrojů. Zdroje jsou rozmístěny volně po mapě. Budovy, představující rostliny, získávají zdroje ze svého okolí. Hru je možné hrát proti počítači. Vytvořená hra obsahuje prvky typické pro tento žánr - uživatelské rozhraní pro správu jednotek, automatickou navigaci jednotek na mapě, fog of war. Uživatel může do hry přidávat vlastní mapy a nové jednotky. Do hry je také možné připsat vlastní implementaci umělé inteligence v jazyce C#. Pro tvorbu uživatelského rozhraní je použita knihovna WinForms, k vykreslování je použito OpenGL API. 1

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.