Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Vzdělávací proces žáků s odlišným mateřským jazykem na úrovni A1 v české základní škole: případová studie
Jetenská, Kristýna ; Laufková, Veronika (vedoucí práce) ; Horáčková, Klára (oponent)
Diplomová práce se zabývá procesem výuky češtiny žáků s odlišným mateřským jazykem na úrovni A1. Cílem této diplomové práce bylo zmapování přístupu k této problematice na dvou základních školách. Pro zpracování empirické části jsem zvolila formu případové studie, která se vztahuje k teoretické části a obsahuje odpovědi na čtyři výzkumné otázky, které se týkají přístupu vedení školy, metod, forem výuky a výukových materiálů používaných vybranými učiteli. Zaměřila jsem se také na dílčí pokroky čtyř vybraných žaků s odlišným mateřským jazykem, proto práce obsahuje i čtyři podrobné kazuistiky žáků. Z výsledků jasně vyplývá, že ideálním modelem je vedení školy, které podporuje své učitele v dalším vzdělávání a zajišťuje žákům i hodiny češtiny jako druhého jazyka. Ideální učitel, který tyto žáky učí, využívá ve výuce a hodnocení individuální přístup, využívá v hodinách různé metody a formy výuky a má o problematice výuky žáků s odlišným mateřským jazykem přehled nejen obecně, ale i z jazykového hlediska. Klíčová slova žák s odlišným mateřským jazykem, žák se speciálními vzdělávacími potřebami, integrace, inkluze, případová studie

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.