Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Výskyt neurodegenerativních onemocnění u pacientů s achalázií jícnu
Jerie, Martin ; Vojtěch, Zdeněk (vedoucí práce) ; Šonka, Karel (oponent) ; Bronský, Jiří (oponent)
Úvod: Achalázie je primární motilitní onemocnění jícnu způsobené degenerací neuronů v myenterickém plexu. Přestože přesná patogeneze není známá, předpokládají se autoimunitní a neurodegenerativní procesy, které vedou k neuronální ztrátě. Proto jsme předložili hypotézu, že prevalence neurodegenerativních a/nebo autoimunních demyelinizačních onemocnění centrální nervové soustavy (NDD) by mohla být u pacientů s achalázií vyšší a naopak. Důvodem může být sdílení společných patofyziologických mechanismů. Metody: Naše studie byla prospektivní, průřezová s využitím dotazníků v iniciální fázi. Nábor pacientů s achalázií se uskutečnil v gastroenterologickém centru a pacientů s NDD ve dvou neurologických pracovištích vyššího stupně v České republice. Pacienti s achalázií byli vyšetřeni neurologem a neurologičtí pacienti gastroenterologem včetně následného testování zaměřeného na potvrzení NDD nebo achalázie. V obou skupinách byla stanovena prevalence achalázie a NDD, kterou jsme porovnávali s prevalencí v obecné populaci. Výsledky: Celkem bylo do studie zařazeno 150 pacientů s achalázií a 112 pacientů s NDD. Naše data ukazují zvýšenou prevalenci NDD u pacientů s achalázií (6 % (9/150) při srovnání s odhadovanou prevalencí NDD v obecné populaci (2 %), p=0,003). Ve skupině NDD 32 ze 112 pacientů (28,6 %)...
Fotbalové utkání AC Sparty Praha jako produkt pro marketing
Jerie, Martin ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Fotbalové utkání AC Sparty Praha jako produkt pro marketing Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je vypracovat návrhy a doporučení pro zdokonalení marketingových aktivit v den fotbalového utkání. Metody: Zdokonalení jsou vypracována na základě elektronického dotazování fanoušků AC Sparty Praha a osobních rozhovorů s marketingovými experty v oblasti fotbalu. Použito bylo také přímé pozorování, bez použití techniky. Výsledky: Doporučení a návrhy jsou zaměřeny na efektivnější využívání prvků marketingového produktu fotbalového utkání AC Sparty Praha na domácím stadionu. Nespokojenost fanoušků byla především v počtu a čistotě toalet, kapacitě stánků s občerstvením a rychlosti obsluhy. V bezpečnosti a doprovodném programu vidí fanoušci rezervy. Klíčová slova: Sportovní marketing, spokojenost fanoušků, marketingový výzkum
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků sportovního centra JEREMI sport
Jerie, Martin ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků sportovního centra JEREMI sport Cíle: Cílem práce bylo zjistit spokojenost zákazníků s nabízenými službami ve sportovním centru JEREMI sport a na základě výsledků vytvořit návrhy na zlepšení služeb ke zvýšení jejich spokojenosti. Metody: Pro výzkum byla použita jak kvalitativní, tak i kvantitativní metoda dotazování. Z kvantitativních metod bylo použito dotazování, z kvalitativních pak pozorování a rozhovor. Výsledky: Výsledky jsou znázorněny pomocí grafů, klasifikačních křížů a tabulek, a budou předány vedení sportovního centra jako podnět ke zlepšení služeb. Klíčová slova: Sportovní marketing, služba, marketingový mix služeb, kvalita, očekávání
Fotbalové utkání AC Sparty Praha jako produkt pro marketing
Jerie, Martin ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Fotbalové utkání AC Sparty Praha jako produkt pro marketing Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je vypracovat návrhy a doporučení pro zdokonalení marketingových aktivit v den fotbalového utkání. Metody: Zdokonalení jsou vypracována na základě elektronického dotazování fanoušků AC Sparty Praha a osobních rozhovorů s marketingovými experty v oblasti fotbalu. Použito bylo také přímé pozorování, bez použití techniky. Výsledky: Doporučení a návrhy jsou zaměřeny na efektivnější využívání prvků marketingového produktu fotbalového utkání AC Sparty Praha na domácím stadionu. Nespokojenost fanoušků byla především v počtu a čistotě toalet, kapacitě stánků s občerstvením a rychlosti obsluhy. V bezpečnosti a doprovodném programu vidí fanoušci rezervy. Klíčová slova: Sportovní marketing, spokojenost fanoušků, marketingový výzkum
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků sportovního centra JEREMI sport
Jerie, Martin ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků sportovního centra JEREMI sport Cíle: Cílem práce bylo zjistit spokojenost zákazníků s nabízenými službami ve sportovním centru JEREMI sport a na základě výsledků vytvořit návrhy na zlepšení služeb ke zvýšení jejich spokojenosti. Metody: Pro výzkum byla použita jak kvalitativní, tak i kvantitativní metoda dotazování. Z kvantitativních metod bylo použito dotazování, z kvalitativních pak pozorování a rozhovor. Výsledky: Výsledky jsou znázorněny pomocí grafů, klasifikačních křížů a tabulek, a budou předány vedení sportovního centra jako podnět ke zlepšení služeb. Klíčová slova: Sportovní marketing, služba, marketingový mix služeb, kvalita, očekávání

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.