Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití controllingu v podniku
Chlup, Miloslav ; Jašek, Pavel (oponent) ; Konečný, Miloš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá využitím controllingu v konkrétním podniku. Práce v teoretické části objasňuje pojem controllingu a jeho místo v systému řízení. Další kapitola analyzuje stav v dané firmě a vymezuje problémy. Cílem práce je návrh řešení těchto nedostatků. Na vymezeném problému strategického controllingu je použita metoda Balanced Scorecard. Dále je doporučena tvorba finanční analýzy a ukazatelových systémů.
Využití controllingu v podniku
Chlup, Miloslav ; Jašek, Pavel (oponent) ; Konečný, Miloš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá využitím controllingu v konkrétním podniku. Práce v teoretické části objasňuje pojem controllingu a jeho místo v systému řízení. Další kapitola analyzuje stav v dané firmě a vymezuje problémy. Cílem práce je návrh řešení těchto nedostatků. Na vymezeném problému strategického controllingu je použita metoda Balanced Scorecard. Dále je doporučena tvorba finanční analýzy a ukazatelových systémů.
Zvyšování efektivity inzerce na Facebooku pomocí rozhodovacích stromů
Randus, Jan ; Vraná, Lenka (vedoucí práce) ; Jašek, Pavel (oponent)
Tato bakalářská práce má za cíl pomocí pokročilých statistických data-miningových metod zvýšit efektivitu marketingových kampaní vedených na sociální síti Facebook. Za tímto účelem jsem získal data z marketingové kampaně elektronického obchodu z oblasti módy, na které jsem aplikoval metodu rozhodovacích stromů. V teoretické části se práce zabývá metodami, které byly použity pro analýzu dat, tedy rozhodovacími stromy a metodami, které vycházejí z teorie výběrového šetření, které byly nezbytné při úpravě dat. Rovněž bude nastíněna oblast výkonnostního online marketingu. V praktické části bude popsána aplikace zvolených metod a tvorba modelu. V závěru se bude práce snažit na základě vytvořeného modelu odpovědět na otázku, jak co nejefektivněji inzerovat na sociální síti Facebook.
Využití kvalitativních dat o chování uživatelů ve webové analytice
Repetný, Michael ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Jašek, Pavel (oponent)
Tato práce se zaměřuje na webovou analytiku a využitelnost kvalitativních dat pro lepší rozhodování. Popisuje význam webové analytiky, jednotlivé alternativní nástroje pro sběr dat a jejich využitelnost. Řešeným problémem je nízký počet online objednávek na webových stránkách. Zvolený problém je řešen pomocí implementace analytického programu Zeerat a následné analýzy odpadu návštěv na jednotlivých krocích v objednávkovém procesu, teplotní mapy kliků na problémové stránce a odpovědí z online dotazníku. Následně je na základě analýzy navržena alternativní verze stránky. Podařilo se dosáhnout zvýšení počtu objednávek o 107 %. Hlavní přínos této práce je v porovnání jednotlivých metod analýzy kvalitativních dat a následné aplikaci vybrané kombinace nástrojů na konkrétním projektu za účelem zvýšení obchodní výkonnosti.
Marketingové využití dat internetových obchodů
Přichystal, Jakub ; Šperková, Lucie (vedoucí práce) ; Jašek, Pavel (oponent)
Práce se zabývá možnostmi využití zákaznických dat internetovými obchody za účelem zefektivnění marketingových procesů. Cílem práce je pomocí analýzy dostupných dat získat přehled o chování zákazníků a jejich preferencích. Za využití poznatků získaných při analýze jsou navrhnuty možnosti, jak tyto informace využít pro lepší cílení marketingové komunikace a segmentaci zákazníků. Teoretická část práce popisuje zdroje dat, jejich využití a metriky využívané k měření marketingových kampaní. Praktická část obsahuje případovou studii s analýzou dostupných dat a návrhy jak poznatky získané analýzou využít pro marketingové kampaně. Přínosem práce je popis jak jednoduše získat konkurenční výhodu na základě analýzy dostupných dat za využití volně dostupných prostředků.
Návrh a využití modelů pro podporu geomarketingu v komerční sféře
Klika, Pavel ; Jašek, Pavel (vedoucí práce) ; Šperková, Lucie (oponent)
Práce se zabývá moderním způsobem segmentace trhu, konkrétně tvorbou a implementací modelů využívajících statistické metody, interní data a veřejně dostupné informace. Modely by měly sloužit komerčnímu využití ve vztahu Business to Customer. Výstupem práce je analýza datových zdrojů, stavba logiky a aplikace modelů pro podporu rozhodování a segmentaci trhu ve společnosti nabízející internetové připojení. Cílem práce je ověření, zda jsou takovéto modely vhodným nástrojem pro podporu rozhodování, získání konkurenční výhody a indikaci rizikových aktivit z různých pohledů.
Trendy v analytickém CRM
Heřmanský, Michal ; Šperková, Lucie (vedoucí práce) ; Jašek, Pavel (oponent)
Tato práce se zabývá hlavními trendy v oblasti analytického CRM. Cílem práce je tyto trendy identifikovat a porovnat s reálnou situací na trhu CRM. Práce je rozdělena do několika částí. V úvodu je popsána problematika Customer Relationship Managementu spolu s architekturou CRM systému. Dále je popsáno analytické CRM a jeho základní funkce. Jednotlivé trendy jsou přehledně charakterizovány a následně jsou v další části porovnány se současnou situací na trhu CRM. Přínosem této práce je shrnutí aktuálních trendů v oblasti analytického CRM a jejich porovnání se situací na reálném trhu CRM produktů.
Rozšířená realita a její využití v obchodu a marketingu
Jonášová, Barbora ; Smutný, Zdeněk (vedoucí práce) ; Jašek, Pavel (oponent)
Bakalářská práce se zabývá rozšířenou realitou a využitím této technologie především v oblasti marketingu a obchodu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je podán obecný přehled o rozšířené realitě z hlediska její definice, vývoje, principu a používaných technologií. Dále jsou přiblíženy způsoby jejího využití v různých odvětvích a problémy, které s touto technologií souvisí. Praktická část obsahuje návrh aplikace pro marketingové účely určité firmy využívající rozšířenou realitu.
Business Intelligence řešení pro síť čerpacích stanic
Ouhel, Radek ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Jašek, Pavel (oponent)
Práce se zabývá hledáním vhodného Business Intelligence řešení pro analýzu a monitoring provozu sítě čerpacích stanic, které by bylo poskytováno jako komplementární produkt k současnému produkčnímu systému, a přispělo k byznysu zákazníků i poskytovatele tohoto systému. Cílem práce je návrh samotného řešení i volba následné marketingové strategie jeho prodeje tak, aby byly respektovány faktory jako např. současná situace stávajícího sytému, pozice konkurence ve vymezeném tržním segmentu a požadavky zákazníků na toto řešení. K dosažení cíle byly využity poznatky z rešerše literatury zabývající se teorií i řešením projektů Business Intelligence, tvorbou marketingových strategií a analýzou zákaznických potřeb a licenční i cenovou politikou. Dále bylo využito přístupu k interním informacím poskytovatele produkčního software, zejména o struktuře a kvalitě zdrojových dat nebo o složení a potřebách stávajících zákazníků. Přínosem práce je ukázka syntézy rozmanitých interních i externích faktorů, uvažovaných při návrhu řešení. V práci je demonstrováno, že pojem Business Intelligence může ve svém širším pojetí pro určitou skupinu uživatelů představovat podstatně odlišné a netradiční řešení. Netradiční jak z hlediska navržených vlastností a komponent, tak z hlediska nástrojů využitých při implementaci. V úvodu práce je provedena rešerše potřebné literatury a odborných publikací. Následuje teoretická část, popisující obecně principy Business Intelligence, které jsou pro téma práce relevantní. Čtvrtá kapitola obsahuje popis výchozího stavu, kde informuje o vlastnostech a architektuře produkčního systému, zdrojových dat a také o obchodní strategii software Europos. Současný stav, avšak ve vztahu k externímu okolí je popsán v kapitole další, kde je provedena analýza konkurence a tržního prostředí. V šesté kapitole jsou shrnuty poznatky z předchozích kapitol shrnuty formou konkrétních požadavků na formu i obsah řešení. V kapitole konceptuálního návrhu je na základě uvedených požadavků nejprve stanoven rozsah přírůstku řešení a proveden konceptuální návrh. V osmé kapitole jsou vybrány konkrétní nástroje, a následně upřesněn návrh prostřednictvím fyzických datových modelů vybraných komponent řešení. Hotové řešení je popsáno a zobrazeno v kapitole deváté. Práce je zakončena návrhem vybraných kategorií marketingového mixu, kde je rozhodnuto o tom, jak, a za kolik zákazníkům výsledný produkt nabídnout či prodat.
Analýza konkurence a on line komunikačních kanálů v odvětví BI a datové analytiky
Valentová, Tereza ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Jašek, Pavel (oponent)
Cílem práce je zanalyzovat konkurenci s důrazem na online komunikační kanály, stanovit podmínky vstupu na trh Big Data do odvětví Business Intelligence a Datové analytiky. Teoretická část se zabývá průzkumem na B2B, Porterovým modelem a marketingovým mixem, jenž je uveden do kontextu s využitím pro konkurenční analýzu, konkrétně pro benchmarking. Nejprve je pozornost věnována rozdílům mezi B2B trhem a B2C, dále jsou uvedena některá pravidla výzkumu na průmyslových trzích v porovnání se spotřebitelskými. Nejdůležitější část zahrnuje Porterovu analýzu pěti sil, která slouží jako základ pro určení pravidel a hráčů v odvětví. Nakonec je definován marketingový a komunikační mix, v jehož rámci jsou vysvětleny nejčastěji využívané metody pro analýzu. Praktická část zahrnuje stanovení důležitých hráčů v odvětví, jejich sílu a pravidla hry, které může startup při vstupu na trh očekávat. Dále obsahuje porovnání vybraných konkurenčních společností z hlediska marketingového mixu a komunikačních kanálů, ve kterém je centrem pozornosti především online komunikace a prezentace. Závěr práce má za cíl zhodnotit dané odvětví a určit zdařilé komunikační techniky. Práce slouží jako podklad pro rozhodování o strategii startupu Asimplia.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Jašek, Patrik
12 Jašek, Petr
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.