Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Videomapping
Hrdličková, Tereza ; Štefková, Zuzana (vedoucí práce) ; Malečková, Dita (oponent)
V této bakalářské práci podrobuji vzrůstající fenomén nejčastěji zvaný videomapping pohledu historika umění, což je v současném diskurzu nové; teoretická reflexe přichází spíše od samotných tvůrců nebo různými díly z jiných odvětví. Práce se zabývá téměř výhradně promítaným obrazem a v menších tematických okruzích představuje různé typy přístupů. Cílem bude podat kritickou analýzu možností této relativně nové formy, a přispět k vyjasňování hranic mezi uměleckou intervencí a komerčním produktem. Klíčová slova: promítaný obraz pohyblivý obraz video projekce mapping veřejný prostor scénografie muzeologie současné umění nová media spektákl festival světel videoart instalace videoteatro současné umění aktivismus efekty objektově orientovaná filosofie ontologie postinternet
Videomapping
Hrdličková, Tereza ; Štefková, Zuzana (vedoucí práce) ; Malečková, Dita (oponent)
V této bakalářské práci podrobuji vzrůstající fenomén nejčastěji zvaný videomapping pohledu historika umění, což je v současném diskurzu nové; teoretická reflexe přichází spíše od samotných tvůrců nebo různými díly z jiných odvětví. Práce se zabývá téměř výhradně video projekcemi (digitálními, výjimečně i analogovými), tedy nikoli světelným designem, a v menších tématických okruzích představuje různé typy přístupů. Cílem bude podat kritickou analýzu možností tohoto relativně nového media a pozitivně, skrze příklady, přispět k vyjasňování hranic mezi uměleckou intervencí a ryze komerčním produktem. Součástí této práce je syntetický přehled různých realizací a technických milníků. Speciální pozornost se věnuje realizacím v České republice a v Itálii, odkud o fenoménu pochází nejvíce literatury. Tento fenomén se nezdá být lokálně vymezitelný; kvůli velké zakořeněnosti na internetové síti je silná mezinárodní výměna a obchod. Klíčová slova: video projekce mapping veřejný prostor scénografie muzeologie současné umění nová media spektákl festival světel videoart instalace videoteatro archeologie současné umění aktivismus digitální práva efekty popularizace vědy
Využívání tabletů ve výuce na 1. stupni ZŠ
Hrdličková, Tereza ; Vaňková, Petra (vedoucí práce) ; Fialová, Irena (oponent)
Diplomová práce s názvem Využívání tabletů na 1. stupni ZŠ je zaměřena na inovativní vzdělávání žáků základní školy. V teoretické části diplomové práce jsou vymezeny pojmy související s digitálními a interaktivními mobilními zařízeními. Představuje tablet jako jednu z mobilních technologií. Zabývá se jejich integrací do vzdělávání a následně uvádí analýzu kladných a záporných vlivů této problematiky. Závěr teoretické části je věnován využití tabletu v předmětu Hudební výchova. Empirická část řeší využívání tabletů ve výuce pro daný předmět a na základě teorie je zde popsána koncepce vyučovacích hodin a jejich realizace. Z výzkumných metod byl použit dotazník a akční výzkum. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Projekt ve výuce dějepisu na gymnáziích v Ústeckém kraji
HRDLIČKOVÁ, Tereza
Diplomová práce se věnuje problematice uplatnění projektu ve výuce dějepisu na gymnáziích, jejichž zřizovatelem je Ústecký kraj. Pokouší se shrnout základní teoretické poznatky o realizaci projektu a spojit je se zjištěními, která vyplynula z empirického průzkumu na gymnáziích Ústeckého kraje. Průzkum, jenž na gymnáziích probíhal, se soustředil především na zjištění současného stavu začleňování a využití projektů v hodinách dějepisu a na zkušenosti žáků a učitelů s touto specifickou strategií výuky. Na základě spojení uvedených informací se práce snaží podat celistvý obraz možností využití projektu při výuce dějepisu, a to nejen jako doplnění běžných hodin. Práce obsahuje zjištění o současném stavu realizace projektů v dějepisné výuce, včetně preferovaných témat, způsobu realizace, výstupů i stručného shrnutí nabídky konkrétních projektů, s níž přicházejí externí organizace. Zpracovává poznatky o kladech a záporech realizace dějepisného projektu tak, jak je vidí žáci a učitelé gymnázií zřizovaných Ústeckým krajem. Součástí práce jsou i dva návrhy dějepisných projektů, které mohou učitelé využít jako náměty pro vytvoření vlastního projektu.

Viz též: podobná jména autorů
7 HRDLIČKOVÁ, Tereza
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.