Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský záměr rozvoje firmy
Holinková, Lenka ; Kašpar, Pavel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce předkládá podnikatelský plán pro rozvoj obchodní společnosti. Na základě důkladné analýzy externích a interních faktorů, které podnik zásadně ovlivňují, předkládám návrh koncepčních změn v oblasti organizační struktury, motivace zaměstnanců a v řízení prodeje, jejichž cílem je růst tržního podílu a zvýšení konkurenceschopnosti podniku. Tato diplomová práce bude sloužit managementu podniku jako realizační dokument pro uskutečnění navrhovaných změn.
Podnikatelský záměr rozvoje firmy
Holinková, Lenka ; Kašpar, Pavel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce předkládá podnikatelský plán pro rozvoj obchodní společnosti. Na základě důkladné analýzy externích a interních faktorů, které podnik zásadně ovlivňují, předkládám návrh koncepčních změn v oblasti organizační struktury, motivace zaměstnanců a v řízení prodeje, jejichž cílem je růst tržního podílu a zvýšení konkurenceschopnosti podniku. Tato diplomová práce bude sloužit managementu podniku jako realizační dokument pro uskutečnění navrhovaných změn.
Význam informačních technologií pro marketing destinace
Holinková, Lenka ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Abrhám, Josef (oponent)
Práce se zabývá významem informačních a komunikačních technologií (ICT) pro marketing destinace. Nejprve vymezuje současné postavení ICT v cestovním ruchu a následně představuje nástroje e-marketingu, přičemž jsou zprvu uvedeny nástroje, jimiž může destinace motivovat potenciální návštěvníky, a poté jsou představeny informační zdroje během jejich pobytu. Práce si klade za cíl analyzovat e-marketing turistické oblasti Kladské pomezí a pomocí dotazníkového šetření zjistit význam ICT pro účastníky cestovního ruchu. Především jaké technologie při cestování využívají a pro jaké účely. Dále zjistit, jaké informace účastníkům cestovního ruchu v terénu nejvíce chybějí, jak hodnotí webové stránky Kladského pomezí a jaké informace nejvíce postrádají na webech destinací. Následně odvodit závěry a stanovit doporučení pro destinační management a marketing Kladského pomezí.

Viz též: podobná jména autorů
2 Holinková, Lucie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.