Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikační mix podniku
Norek, Milan ; Heřman, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou současné marketingové situace společnosti a návrhů v oblasti komunikačního mixu. Základní pojmy a teorie marketingu jsou uvedeny v první části práce. Analytická část je zaměřena na představení podniku a na analýzu současného stavu. V poslední části jsou uvedeny a zhodnoceny navrhovaná řešení.
Motory vozů série Le Mans
Herman, Pavel ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá přehledem vývoje pohonných jednotek používaných v závodních vozech účastnících se vytrvalostní série Le Mans, především však závodu 24 hodin Le Mans. V první části práce je nastíněna základní charakteristika této série a samotného závodu 24 hodin Le Mans. Jsou zde také stručné popsána pravidla a nejdůležitější technická omezení, jimiž se musí konstruktéři při stavbě prototypu řídit. Druhou část tvoří přehled motorů závodních vozů, z historického hlediska zajímavých buď svou konstrukcí a nebo úspěchy, jichž ve své době dosáhly. Poslední část je věnována konstrukčnímu porovnání pohonných jednotek současných účastníků série Le Mans, jejich popisu a důležitým technickým specifikacím.
Návrh na využití technologie virtuální reality v marketingu společnosti
Šmerda, David ; Herman, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje současný nástup technologie virtuální reality (VR) a možná využití této technologie v marketingu společnosti. Využití této technologie budu aplikovat ve společnosti PTÁČEK - velkoobchod a. s. V první části se zaměřím na teorii marketingu, marketingové komunikace, marketingových trendů včetně virtuální reality a psychologických hledisek ve spojení s VR. V druhé části představím společnost PTÁČEK - velkoobchod a. s. a za pomocí zvolených analýz analyzuji jeho marketingové prostředí, které shrnu ve výsledné SWOT analýze. Třetí část obsahuje návrh na zlepšení marketingu firmy prostřednictvím technologie VR, její zavedení a řešení v praxi.
Vliv dezintegrace vstupního materiálu na produkci methanu při anaerobní fermentaci
Herman, Pavel ; Frýba, Lukáš (oponent) ; Houdková, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vlivem dezintegrace pivovarského mláta na produkci bioplynu při anaerobní fermentaci. Úvodní část nás seznamuje s problematikou biologicky rozložitelných odpadů. Je zde uvedena jejich charakteristika, způsoby nakládání s nimi a legislativní omezení s nimi spojená. V dalších částech je podrobně popsána samotná anaerobní fermentace, včetně charakteristiky bioplynu, dále pak problematika dezintegrace při fermentaci včetně výčtu a popisu některých dezintegračních metod. Hlavní část práce tvoří popis provedených experimentů, na kterých je sledován přírůstek množství bioplynu v závislosti na dezintegraci mláta a následně také vyhodnocení daných experimentů včetně výpočtu ekonomiky samotné dezintegrace v laboratorních podmínkách.
Návrh na využití technologie virtuální reality v marketingu společnosti
Šmerda, David ; Herman, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje současný nástup technologie virtuální reality (VR) a možná využití této technologie v marketingu společnosti. Využití této technologie budu aplikovat ve společnosti PTÁČEK - velkoobchod a. s. V první části se zaměřím na teorii marketingu, marketingové komunikace, marketingových trendů včetně virtuální reality a psychologických hledisek ve spojení s VR. V druhé části představím společnost PTÁČEK - velkoobchod a. s. a za pomocí zvolených analýz analyzuji jeho marketingové prostředí, které shrnu ve výsledné SWOT analýze. Třetí část obsahuje návrh na zlepšení marketingu firmy prostřednictvím technologie VR, její zavedení a řešení v praxi.
Komunikační mix podniku
Norek, Milan ; Heřman, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou současné marketingové situace společnosti a návrhů v oblasti komunikačního mixu. Základní pojmy a teorie marketingu jsou uvedeny v první části práce. Analytická část je zaměřena na představení podniku a na analýzu současného stavu. V poslední části jsou uvedeny a zhodnoceny navrhovaná řešení.
Vliv dezintegrace vstupního materiálu na produkci methanu při anaerobní fermentaci
Herman, Pavel ; Frýba, Lukáš (oponent) ; Houdková, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vlivem dezintegrace pivovarského mláta na produkci bioplynu při anaerobní fermentaci. Úvodní část nás seznamuje s problematikou biologicky rozložitelných odpadů. Je zde uvedena jejich charakteristika, způsoby nakládání s nimi a legislativní omezení s nimi spojená. V dalších částech je podrobně popsána samotná anaerobní fermentace, včetně charakteristiky bioplynu, dále pak problematika dezintegrace při fermentaci včetně výčtu a popisu některých dezintegračních metod. Hlavní část práce tvoří popis provedených experimentů, na kterých je sledován přírůstek množství bioplynu v závislosti na dezintegraci mláta a následně také vyhodnocení daných experimentů včetně výpočtu ekonomiky samotné dezintegrace v laboratorních podmínkách.
Motory vozů série Le Mans
Herman, Pavel ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá přehledem vývoje pohonných jednotek používaných v závodních vozech účastnících se vytrvalostní série Le Mans, především však závodu 24 hodin Le Mans. V první části práce je nastíněna základní charakteristika této série a samotného závodu 24 hodin Le Mans. Jsou zde také stručné popsána pravidla a nejdůležitější technická omezení, jimiž se musí konstruktéři při stavbě prototypu řídit. Druhou část tvoří přehled motorů závodních vozů, z historického hlediska zajímavých buď svou konstrukcí a nebo úspěchy, jichž ve své době dosáhly. Poslední část je věnována konstrukčnímu porovnání pohonných jednotek současných účastníků série Le Mans, jejich popisu a důležitým technickým specifikacím.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
10 Herman, Petr
10 Heřman, Petr
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.