Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zpracování obrazu a videa na mobilních telefonech
Gazdík, Martin ; Kršek, Přemysl (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou zpracování obrazu a videa na mobilních telefonech s podporou operačního systému Symbian. Popisuje postup při instalaci nástrojů potřebných pro úspěšný vývoj aplikací. Samotnému vývoji však předchází studium a inspirace v existujících aplikacích. Účelem této práce je vytvořit nástroj pro snadnou práci s integrovaným fotoaparátem a obrázky. V závěru zhodnotíme dosažené výsledky a možnost budoucího vývoje.
Zpracování obrazu a videa na mobilních telefonech
Gazdík, Martin ; Kršek, Přemysl (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou zpracování obrazu a videa na mobilních telefonech s podporou operačního systému Symbian. Popisuje postup při instalaci nástrojů potřebných pro úspěšný vývoj aplikací. Samotnému vývoji však předchází studium a inspirace v existujících aplikacích. Účelem této práce je vytvořit nástroj pro snadnou práci s integrovaným fotoaparátem a obrázky. V závěru zhodnotíme dosažené výsledky a možnost budoucího vývoje.
Podnikatelský plán – zprostředkování kuchařských kurzů
Marková, Kristýna ; Hartman, Ladislav (vedoucí práce) ; Gazdík, Martin (oponent)
Podnikatelský plán je důležitým dokumentem, který napomáhá každé začínající společnosti v rozhodnutí, zda daný podnikatelský záměr zrealizovat. Cílem této diplomové práce je kompletní podnikatelský plán a zhodnocení životaschopnosti nového podnikatelského záměru CookForMe, za kterým se skrývá koncept zprostředkování kuchařských kurzů v domácnostech. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části je popsána struktura podnikatelského plánu. Praktická část čerpá z teoretického základu a představuje tak ucelený podnikatelský plán firmy CookForMe se zaměřením na zmapování trhu služeb poradenství v oblasti gastronomie a navržení nového interaktivního portálu s cílem přilákat nové zákazníky.

Viz též: podobná jména autorů
2 Gazdík, Marcel
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.