Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Inovace marketingového plánu mezinárodních atletických závodů ve skoku vysokém
Douchová, Tereza ; Kotyza, Petr (oponent) ; Blahutková, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingového plánu pro Beskydskou laťku. V teoretické části je definována terminologie marketingu. Praktická část je zaměřena na samotný návrh marketingového plánu pro Beskydskou laťku. Nejprve jsou zjištěna potřebná data, která slouží jako podklad pro analýzu současného stavu propagace a komunikace Beskydské laťky. V další fázi je práce zaměřena na vlastní návrhy řešení, jak zefektivnit marketingový plán a marketingovou komunikaci této akce. Na základě výsledků analýzy je proveden návrh zlepšení marketingového plánu.
Inovace marketingové strategie mezinárodních atletických závodů ve skoku vysokém
Douchová, Tereza ; Kotyza, Petr (oponent) ; Kysel, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro Beskydskou laťku. V teoretické části je definována terminologie marketingu a marketingové strategie. Praktická část je zaměřena na samotný návrh marketingové strategie. Nejprve jsou zjištěna potřebná data, která slouží jako podklad pro analýzu současného stavu propagace a komunikace Beskydské laťky. V další fázi je práce zaměřena na vlastní návrhy řešení, jak zefektivnit marketingovou strategii této akce. Na základě výsledků analýzy je proveden návrh modernizace marketingové strategie.
Návrh podnikového finančního plánu
Douchová, Tereza ; Vašíček, Michal (oponent) ; Karas, Michal (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na návrh finančního plánu podniku. První část práce je zaměřena na teoretická východiska finančního plánování. Další část je věnována představení vybrané společnosti a analýze současného stavu podniku. Následně je navržen finanční plán podniku pro období let 2016 – 2018 ve dvou variantách. Poslední část práce tvoří zhodnocení finančního plánu podniku.
Návrh podnikového finančního plánu
Douchová, Tereza ; Vašíček, Michal (oponent) ; Karas, Michal (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na návrh finančního plánu podniku. První část práce je zaměřena na teoretická východiska finančního plánování. Další část je věnována představení vybrané společnosti a analýze současného stavu podniku. Následně je navržen finanční plán podniku pro období let 2016 – 2018 ve dvou variantách. Poslední část práce tvoří zhodnocení finančního plánu podniku.
Inovace marketingové strategie mezinárodních atletických závodů ve skoku vysokém
Douchová, Tereza ; Kotyza, Petr (oponent) ; Kysel, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro Beskydskou laťku. V teoretické části je definována terminologie marketingu a marketingové strategie. Praktická část je zaměřena na samotný návrh marketingové strategie. Nejprve jsou zjištěna potřebná data, která slouží jako podklad pro analýzu současného stavu propagace a komunikace Beskydské laťky. V další fázi je práce zaměřena na vlastní návrhy řešení, jak zefektivnit marketingovou strategii této akce. Na základě výsledků analýzy je proveden návrh modernizace marketingové strategie.
Inovace marketingového plánu mezinárodních atletických závodů ve skoku vysokém
Douchová, Tereza ; Kotyza, Petr (oponent) ; Blahutková, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingového plánu pro Beskydskou laťku. V teoretické části je definována terminologie marketingu. Praktická část je zaměřena na samotný návrh marketingového plánu pro Beskydskou laťku. Nejprve jsou zjištěna potřebná data, která slouží jako podklad pro analýzu současného stavu propagace a komunikace Beskydské laťky. V další fázi je práce zaměřena na vlastní návrhy řešení, jak zefektivnit marketingový plán a marketingovou komunikaci této akce. Na základě výsledků analýzy je proveden návrh zlepšení marketingového plánu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.