Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analysis of customer satisfaction with the services of the company ODEVA, spol. s r.o. Lipany
Dolinská, Tatiana ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Dvorský, Aleš (oponent)
Cílem diplomové práce je na základě dotazníkového výzkumu zanalyzovat spokojenost zákazníků se službami společnosti ODEVA, spol. s r.o. Lipany. Dotazník byl zákazníkům zaslaný elektronickou poštou a udaje z něho byly zpracovány do grafů a tabulek. Diplomová práce je rozdělená na dvě části. V teoretické části postupně definuji služby ve sféře výroby, kvalitu i zákazníka a jeho spokojenost. Věnuji se také důvodům, proč by firma měla monitorovat spokojenost svých zákazníků a v závěru této části popisuji standardní postup monitorování a měření spokojenosti zákazníků. Praktická část se zaobírá krátkou charakteristikou textilního a oděvního průmyslu na Slovensku a společnosti, ve které byl výzkum provedený. Výstupy z výzkumu jsou podrobené analýze, na základě které jsou v závěru práce navržena doporučení na zlepšení poskytovaných služeb.
Image of the brand Kofola
Dolinská, Tatiana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Cílem bakalářske práce bylo analyzovat povědomí a image značky Kofola a na základě průzkumu poskytnout doporučení pro zlepšení její celkového image. Práce je rozdělená do třech kapitol. Obsahuje 4 obrázky, 13 grafů, 1 tabulku a 3 přílohy. První kapitola je věnována objasnění teoretických základů, týkajících se obchodní značky, její hodnoty, identity, image a osobnosti. V následující části se charakterizuje profil společnosti Kofola a.s., jako i nealkoholický nápoj Kofola a její image. Závěrečná výzkumní část se věnuje prezentaci výsledků průzkumu a interpretaci získaných údajů. Výsledky uskutečněného průzkumu poukázali na atributy, kterými se značka Kofola vyznačuje (tradiční, česká) a současně na vlastnosti, které jí v očích spotřebitelů chybí (zdravá, vhodná pro děti). Závěry naznačují možnosti zlepšení image této značky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.