Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový mix společnosti
Chu Huu, Dominik ; Milichovský, František (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na marketingový mix internetového obchodu Movle.clothing se zaměřením na sportovní módu. Firma využívá online marketing jako svůj hlavní kanál pro komunikaci se zákazníky. Návrh na marketingový mix s cílem expanze na zahraniční trh bude upraven pro slovenský trh. Práce obsahuje tři části – teoretickou, analytickou a návrhovou. Cílem práce je vytvořit efektivní marketingovou komunikaci k vytvoření povědomí o značce a získání zahraničních zákazníků.
Podnikatelský záměr - založení fitness gastro podniku
Chu Huu, Dominik ; Musil, Tomáš (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je vypracování podnikatelského plánu k založení podniku a následného provozu Protein Baru. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část je zaměřena na definice základních teoretických východisek. Praktická část obsahuje aplikaci poznatků z teoretické části. Výstupem je vypracovaný podnikatelský plán, kroky k samotnému založení podniku.
Marketingový mix společnosti
Chu Huu, Dominik ; Milichovský, František (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na marketingový mix internetového obchodu Movle.clothing se zaměřením na sportovní módu. Firma využívá online marketing jako svůj hlavní kanál pro komunikaci se zákazníky. Návrh na marketingový mix s cílem expanze na zahraniční trh bude upraven pro slovenský trh. Práce obsahuje tři části – teoretickou, analytickou a návrhovou. Cílem práce je vytvořit efektivní marketingovou komunikaci k vytvoření povědomí o značce a získání zahraničních zákazníků.
Podnikatelský záměr - založení fitness gastro podniku
Chu Huu, Dominik ; Musil, Tomáš (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je vypracování podnikatelského plánu k založení podniku a následného provozu Protein Baru. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část je zaměřena na definice základních teoretických východisek. Praktická část obsahuje aplikaci poznatků z teoretické části. Výstupem je vypracovaný podnikatelský plán, kroky k samotnému založení podniku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.