Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Historický vývoj lékárenství na Velkomeziříčsku a v městě Třebíč
Chalupová, Kateřina ; Dohnal, František (vedoucí práce) ; Kolda, Jindřich (oponent)
1. Abstrakt Farmaceutická fakulta v Hradci Králové, Univerzita Karlova, Česká republika Katedra sociální a klinické farmacie Autor: Kateřina Chalupová Vedoucí diplomové práce: Doc. PhDr. František Dohnal, CSc. HISTORICKÝ VÝVOJ LÉKÁRENSTVÍ NA VELKOMEZIŘÍČSKU A V MĚSTĚ TŘEBÍČ Cíl práce: Zachytit určující rysy historického vývoje lékárenství ve vymezeném regionu v Kraji Vysočina zahrnující město Třebíč a území bývalého soudního okresu Velké Meziříčí od nejstarších dob po současnost. Metodika: Vývoj lékáren je sledován v návaznosti na celkový historický vývoj regionu. Je posuzován a řešen v návaznosti na zásadní vývojové mezníky v oblasti zdravotnictví. Práce zachycuje chronologický popis jednotlivých lékáren a snaží se podat co nejúplnější přehled souvisejících vlastnických vztahů a personálního obsazení. Orientuje se současně na shromáždění dokumentárních materiálů k předmětné problematice. Výsledky: Historie nejstarší lékárny na Velkomeziříčsku sahá do 16. století. Lékárna "U Černého orla" byla jedinou lékárnou ve městě Velké Meziříčí až do roku 1993. V době socialistického lékárenství byla v roce 1952 otevřena lékárna v Křižanově, o rok později pak v Měříně. Od vzniku ČR do současnosti ve městě vzniklo 5 lékáren a 1 OOVL. K 1. 1. 2018 jsou ve městě 4 soukromé lékárny a 1 OOVL, v okolí pak další 3 lékárny....
Historický vývoj lékárenství na Velkomeziříčsku a v městě Třebíč
Chalupová, Kateřina ; Dohnal, František (vedoucí práce) ; Kolda, Jindřich (oponent)
1. Abstrakt Farmaceutická fakulta v Hradci Králové, Univerzita Karlova, Česká republika Katedra sociální a klinické farmacie Autor: Kateřina Chalupová Vedoucí diplomové práce: Doc. PhDr. František Dohnal, CSc. HISTORICKÝ VÝVOJ LÉKÁRENSTVÍ NA VELKOMEZIŘÍČSKU A V MĚSTĚ TŘEBÍČ Cíl práce: Zachytit určující rysy historického vývoje lékárenství ve vymezeném regionu v Kraji Vysočina zahrnující město Třebíč a území bývalého soudního okresu Velké Meziříčí od nejstarších dob po současnost. Metodika: Vývoj lékáren je sledován v návaznosti na celkový historický vývoj regionu. Je posuzován a řešen v návaznosti na zásadní vývojové mezníky v oblasti zdravotnictví. Práce zachycuje chronologický popis jednotlivých lékáren a snaží se podat co nejúplnější přehled souvisejících vlastnických vztahů a personálního obsazení. Orientuje se současně na shromáždění dokumentárních materiálů k předmětné problematice. Výsledky: Historie nejstarší lékárny na Velkomeziříčsku sahá do 16. století. Lékárna "U Černého orla" byla jedinou lékárnou ve městě Velké Meziříčí až do roku 1993. V době socialistického lékárenství byla v roce 1952 otevřena lékárna v Křižanově, o rok později pak v Měříně. Od vzniku ČR do současnosti ve městě vzniklo 5 lékáren a 1 OOVL. K 1. 1. 2018 jsou ve městě 4 soukromé lékárny a 1 OOVL, v okolí pak další 3 lékárny....
Historický vývoj lékárenství na Velkomeziříčsku a v městě Třebíč
Chalupová, Kateřina ; Dohnal, František (vedoucí práce) ; Kolda, Jindřich (oponent)
1. Abstrakt Farmaceutická fakulta v Hradci Králové, Univerzita Karlova, Česká republika Katedra sociální a klinické farmacie Autor: Kateřina Chalupová Vedoucí diplomové práce: Doc. PhDr. František Dohnal, CSc. HISTORICKÝ VÝVOJ LÉKÁRENSTVÍ NA VELKOMEZIŘÍČSKU A V MĚSTĚ TŘEBÍČ Cíl práce: Zachytit určující rysy historického vývoje lékárenství ve vymezeném regionu v Kraji Vysočina zahrnující město Třebíč a území bývalého soudního okresu Velké Meziříčí od nejstarších dob po současnost. Metodika: Vývoj lékáren je sledován v návaznosti na celkový historický vývoj regionu. Je posuzován a řešen v návaznosti na zásadní vývojové mezníky v oblasti zdravotnictví. Práce zachycuje chronologický popis jednotlivých lékáren a snaží se podat co nejúplnější přehled souvisejících vlastnických vztahů a personálního obsazení. Orientuje se současně na shromáždění dokumentárních materiálů k předmětné problematice. Výsledky: Historie nejstarší lékárny na Velkomeziříčsku sahá do 16. století. Lékárna "U Černého orla" byla jedinou lékárnou ve městě Velké Meziříčí až do roku 1993. V době socialistického lékárenství byla v roce 1952 otevřena lékárna v Křižanově, o rok později pak v Měříně. Od vzniku ČR do současnosti ve městě vzniklo 5 lékáren a 1 OOVL. K 1. 1. 2018 jsou ve městě 4 soukromé lékárny a 1 OOVL, v okolí pak další 3 lékárny....
Realizace podnikatelského plánu
CHALUPOVÁ, Kateřina
Diplomová práce se zabývá zpracováním podnikatelského plánu pro podnikatelský záměr společnosti A HOUP, s. r. o., kterým je provoz kavárny. Práce se věnuje základním pojmům oblasti podnikání, právním formám podnikání s ohledem na nový zákon č. 90/2012 Sb. a na jeho ekonomické dopady na společnosti. V rámci podnikatelského plánu je práce zaměřena především na posouzení efektivnosti daného záměru, a to prostřednictvím analýz okolí a zakladatelského rozpočtu. Na základě zjištěných ukazatelů je realizace záměru doporučena a je hodnocena jako efektivní. V závěru práce jsou uvedeny nejčastější rizika podnikatelské činnosti s možností jejich minimalizace.
Marketingová komunikace galerijních výstav
Chalupová, Kateřina ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Prokůpek, Marek (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na využívání komunikačních nástrojů v muzeích a galeriích s přihlédnutím na marketingovou komunikaci a propagaci galerijních výstav. Cílem bakalářské práce je na základě výzkumu navrhnout zefektivnění marketingové komunikace galerie na příkladu vybrané výstavy v rámci programu Centra současného umění DOX. Teoretická část pojednává o terminologii z oblasti arts marketingu a marketingové komunikace. Součástí jsou také výzkumy zabývající se marketingovou komunikací, galeriemi a muzei se zaměřením na využívání nových komunikačních možností a jejich participaci na sociálních sítích. V praktické části je zahrnuta analýza marketingové komunikace předchozích výstavních projektů v Centru současného umění DOX. Součástí praktické části jsou také tři osobní rozhovory, a to konkrétně se Zuzanou Masnou z centra DOX a se dvěma bloggerkami: Sandrou Kisić a Annou Stránskou. Výzkum je založený na analýze komunikačních studií a na osobních rozhovorech. Na základě analýzy komunikace, studie výzkumů a osobních rozhovorů navrhnu na příkladu současné výstavy Big Bang Data nové možnosti využívání marketingových nástrojů a návrh na zefektivnění současné marketingové komunikace.
Česko-slovenské lexikální rozdíly
Chalupová, Kateřina ; Nábělková, Mira (vedoucí práce) ; Šimková, Mária (oponent)
Česko-slovenské lexikální rozdíly Czech-Slovak lexical differences Kateřina Chalupová Abstrakt Bakalářská práce Česko-slovenské lexikální rozdíly se věnuje problematice porovnání české a slovenské slovní zásoby. Ze širokého spektra lexikálních diferenčních jevů se soustřeďuje na slovesa hovoření (verba dicendi) a jejich deriváty, jejichž srovnání nebyla zatím lingvistická pozornost věnována. Cílem bakalářské práce je srovnání šesti základních sloves hovoření a jejich slovotvorných hnízd v češtině a slovenštině se zaměřením na shody a rozdíly v jejich vývoji a současném postavení. Práce se dělí do dvou částí. První část práce se věnuje všeobecným otázkám česko-slovenského konfrontačního výzkumu slovní zásoby a vymezení výzkumné problematiky verb dicendi ve srovnávacím pohledu. Druhá část práce přináší přehled lingvistických názorů na etymologii a vývojové aspekty vybraných verb dicendi a jejich derivátů. Speciální pozornost je věnovaná diferenčním lexikálním jednotkám - slovenskému slovesu vravieť a českému mluviť (se specifickou historií ve slovenštině), jejich derivátům a ekvivalentům v druhém jazyku. Analyzované části slovní zásoby jsou představeny v přehledných srovnávacích tabulkách vycházejících ze zpracování lexémů ve výkladových slovnících, jakož i v dvojjazyčných slovnících, v Česko-slovenském...
Vliv reklamy na spotřebitele
CHALUPOVÁ, Kateřina
Cílem bakalářské práce bylo zjistit povědomí a účinnosti reklamního letáku na spotřebitele. Každý z nás se již alespoň jednou setkal s reklamním letákem a alespoň jednou slyšeli větu: ?Leták je jen zbytečné kácení stromů? nebo ?Leták je zbytečný?. Ale je to pravda? Abychom zjistili, cíl této bakalářské práce a zda se vyplatí podnikům investovat do tohoto reklamního prostředku, provedli jsme výzkum. Zvolili jsme metodu dotazování. Ta byla provedena pomocí tištěného dotazníku, který obsahoval 3 identifikační otázky (pohlaví, věk, místo bydliště) a 9 otázek zaměřených na cíl bakalářské práce. Bylo osloveno 132 lidí různého věku, pohlaví, vzdělání, zaměstnání a bydliště. Dotazník bylo ochotno vyplnit pouze 102 lidí. Výsledkem našeho výzkumu je, že nejoblíbenější způsob reklamy je reklamní leták, na druhém místě jsou televizní spoty a na třetím místě je reklama na internetu. Nejméně oblíbenou je reklama na dopravních prostředcích a reklama po telefonu. Více než 3/4 spotřebitelů jsou ovlivněni reklamními letáky při nákupním rozhodování nejméně jednou za rok a více než 1/4 spotřebitelů podle reklamních letáků nakupuje téměř každý den. Většina lidí nakupuje na základě reklamních letáků potraviny, nealkoholické nápoje, oblečení, obuv, elektroniku a kosmetiku. Nejméně se pak nakupují všechny druhy služeb. Reklamní letáky jsou oblíbené jak u starších lidí, tak u mladších lidí. Větší ovlivnění však přiznávají ženy a lidé ve věku od 25 do 35 let. Z ekologického hlediska nejsou reklamní letáky takovou hrozbou, jako dříve. Pouze 1/8 spotřebitelů vyhazuje letáky do komunálního odpadu, 6/8 spotřebitelů je vyhazuje do tříděného odpadu a 1/8 spotřebitelů je využívá k zatápění. Reklamní leták můžeme shrnout jednou větou z úspěšné české pohádky Princezna ze mlejna od Zdeňka Trošky: ?Jsem malý, ale šikovný?.

Viz též: podobná jména autorů
9 CHALUPOVÁ, Kateřina
5 Chalupová, Karolína
5 Chalupová, Kristýna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.