Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza obrazu značky Renault v českých motoristických médiích
Breburda, Jan ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Halada, Andrej (oponent)
Diplomová práce Analýza obrazu značky Renault v českých motoristických médiích se věnuje jednotlivým součástem, které tvoří obraz automobilového výrobce Renault ve vybraných českých motoristických médiích v roce 2017. Práce obsahuje kontextovou část, která popisuje specifika motoristických médií v České republice a věnuje se jejich vztahu s PR odděleními dovozců automobilů. Popis obrazu značky následně vzniká prostřednictvím kombinace kvantitativní obsahové analýzy a kritické analýzy diskurzu podle Teuna van Dijka, jejímž cílem je ověřit existenci stereotypního zobrazování značky Renault na základě jejího francouzského původu a analýza diskurzu je proto doplněna o východiska z konceptu efektu země původu, respektive návazných teoretických konceptů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.