Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
CSR v podnikatelském plánu účetní organizace
Barcal, Tomáš ; Novotná, Eliška (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Diplomová práce se věnuje tvorbě podnikatelského plánu s využitím společensky odpovědných řešení. Nejprve je vysvětlena teorie sociologického pohledu na organizaci, tvorby podnikatelského plánu a taktéž sestavení strategie společenské odpovědnosti organizace. Dále z těchto teoretických poznatků vychází samotná analýza trhu, zjištění poptávky po službách, sestavení konkrétní strategie společenské odpovědnosti a také sestavení samotného podnikatelského plánu účetní organizace. Z metodologického pohledu bylo pro analýzu trhu a zjištění poptávky po službách využito metody studia dokumentů a pro zjištění rozhodujících faktorů pro volbu dodavatele účetních služeb metody osobního rozhovoru. Obecně tedy bylo využito smíšeného designu sběru dat. Na základě získaných dat následně došlo k sestavení samotné CSR strategie a podnikatelského plánu účetní organizace.
Kreditní karta jako produkt
Barcal, Tomáš ; Votava, Libor (vedoucí práce)
Cílem teoretické čáti bakalářské práce je seznámit čtenáře s historickým vývojem produktu kreditní karty a kartových asociací, technologickými novinkami posledních let, typologií platebních karet a vývojem používané technologie. Praktická část mé práce má za cíl analyzovat produkty kreditních karet poskytovaných třemi "hlavními hráči" na českém trhu. Dále tyto produkty porovnat a vyhodnotit nejvýhodnější z vybraných produktů. Praktická část práce slouží jako návod pro potencionálního zájemce o produkt kreditní karty a zároveň nastiňuje doporučení, kterých by se zájemce měl při rozhodování držet. Cílů praktické části jsem dosáhl za pomoci metod analýzy, komparace a deskripce. Přínosem mé bakalářské práce je poskytnutí návodu, na co vše se zaměřit, které kategorie poplatků analyzovat a jak správně hodnotit tyto kategorie, potencionálnímu zájemci o produkt kreditní karty. Stejně tak tvorba doporučení, jak správně zacházet s tímto produktem, tak aby byla zajištěná jeho maximální výhodnost.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.