Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Aplikované experimenty s využitím měřicích přístrojů pro výuku analytické chemie na středních školách
Břížďala, Jan ; Hraníček, Jakub (oponent)
❆❜str❛❦t ❆♥❛❧②t✐❝❦á ❝❤❡♠✐❡ ❥❡ ❞✐s❝✐♣❧í♥❛ ③❛❜ý✈❛❥í❝í s❡ r♦③❜♦r② ❝❤❡♠✐❝❦ý❝❤ ❧át❡❦ ❛ ✈③♦r❦➲✱ ❛ t❛❦ ♠á t❡♥t♦ ♦❜♦r ➨✐r♦❦é ✈②✉➸✐tí ✈ r❡á❧♥é ♣r❛①✐✳ ❑❛➸❞ý ❞❡♥ s❡ ♣r♦✈á❞í ❛♥❛❧ý③② ✈♦❞✱ ♣♦tr❛✈✐♥✱ ❧é❦➲✱ ♣➲❞②✱ ❦r♠✐✈✱ ♣➦ír♦❞♥í❝❤ ❧át❡❦✱ st❛✈❡❜♥í❝❤ ♠❛t❡r✐á❧➲ ❛ ❥✐♥ý❝❤ ♣r♦❞✉❦t➲ ❧✐❞s❦é s♣♦❧❡↔♥♦st✐✳ ❩♥❛↔♥á ↔ást st➦❡❞♥í❝❤ ➨❦♦❧ ♠á ❦ ❞✐s♣♦③✐❝✐ ❧❛❜♦r❛t♦r♥í ♣♦♠➲❝❦② ❛ ❝❤❡♠✐❦á❧✐❡ ♣r♦ r❡❛✲ ❧✐③❛❝✐ ③á❦❧❛❞♥í❝❤ ❝❤❡♠✐❝❦ý❝❤ ❛♥❛❧ý③ ❛ ♥❡③❛♥❡❞❜❛t❡❧♥á ↔ást ➨❦♦❧ ✈❧❛st♥í t❛❦é ③á❦❧❛❞♥í ♠➙➦✐❝í ♣➦ístr♦❥❡ ✭♣❍ ❡❧❡❦tr♦❞✉✱ ✈♦❞✐✈♦st♥í ❡❧❡❦tr♦❞✉✱ s♣❡❦tr♦❢♦t♦♠❡tr✳✳✮✳ ❏❡❥✐❝❤ ✈②✲ ✉➸í✈á♥í ✈❡ ✈ý✉❝❡ ❥❡ ✈➨❛❦ ♦♠❡③❡♥é✳ ❏❛❦♦ ♣➦í↔✐♥② t➙❝❤t♦ s❦✉t❡↔♥♦stí ✉❞á✈❛❥í ✉↔✐t❡❧é ❝❤❡♠✐❡ ♥❛ st➦❡❞♥í❝❤ ➨❦♦❧á❝❤ ♣➦❡❞❡✈➨í♠ ♥❡❞♦st❛t❡↔♥é ♠♥♦➸st✈í ✈ý✉❦♦✈ý❝❤ ♠❛t❡r✐á❧➲ ❛ ♦♠❡③❡♥é ↔❛s♦✈é ♠♦➸♥♦st✐ ♣r♦ ✈ý✉❦✉ ❝❤❡♠✐❡✳ ❱ rá♠❝✐ r✐❣♦ró③♥í ♣rá❝❡ ❜②❧❛ ✈②t✈♦➦❡♥❛ s❜ír❦❛ ✶✵ ❛♣❧✐❦♦✈❛♥ý❝❤ ú❧♦❤ s ✈②✉➸✐tí♠ ♠➙✲ ➦✐❝í❝❤ ♣r♦ ✈ý✉❦✉ ❛♥❛❧②t✐❝❦é ❝❤❡♠✐❡✳ ❙♦✉↔ástí s❜ír❦② ❥s♦✉ ✐ ♣➦❡❤❧❡❞② t❡♦r✐❡ ❛♥❛❧②t✐❝❦é ❝❤❡♠✐❡✱ ❧❛❜♦r❛t♦r♥í❝❤ ♣♦♠➲❝❡❦✱ ③ás❛❞ ❜❡③♣❡↔♥♦st✐ ♣rá❝❡ ✈ ❧❛❜♦r❛t♦➦✐ ↔✐ ♠❡t♦❞✐❝❦é ♣♦❦②♥②✳ ❏❡❞♥♦t❧✐✈é ú❧♦❤② s✈ý♠ ♣♦❥❡tí♠ ♣♦❦rý✈❛❥í ③á❦❧❛❞♥í ❛♥❛❧②t✐❝❦é ♠❡t♦❞② ❛ ♣♦✲ st✉♣②✳ ◆á✈♦❞② ♥❛ ❥❡❞♥♦t❧✐✈é ú❧♦❤② ❥s♦✉ ❦♦♥❝✐♣♦✈á♥② t❛❦✱ ❛❜② s❡ ♣➦✐ ♥✐❝❤ ✈②✉➸í✈❛❧② r➲③♥é ♠➙➦✐❝í ♣➦ístr♦❥❡✳ Pr♦ ➨❦♦❧②✱ ❦t❡ré t➙♠✐t♦ ♣➦ístr♦❥✐ ♥❡❞✐s♣♦♥✉❥í✱ ❥s♦✉ ♣♦♣sá♥② ✐ ❛❧t❡r♥❛t✐✈♥í ♣r♦✈❡❞❡♥í t➙❝❤t♦ ú❧♦❤ ❜❡③ ♥✉t♥♦st✐ ❥❡❥✐❝❤ ✈②✉➸✐tí✳ ◆á✈♦❞② ♥❛ ❧❛❜♦r❛t♦r♥í...
Přehled matematiky pro studium fyzikální chemie
Břížďala, Jan ; Zusková, Iva (vedoucí práce) ; Beneš, Martin (oponent)
Fyzikální chemie je disciplínou, která navazuje na poznatky z obecné chemie a pro jejíž studium je nezbytná znalost některých matematických operací. V bakalářské práci jsou prezentovány výsledky orientačního šetření, kterým byly u studentů zjišťovány znalosti vybraných témat z matematiky. Dále byl zjišťován stupeň studia, ve kterém se studenti s danými tematickými celky seznámili poprvé. Z výsledků tohoto šetření vyplynulo, že pro studenty jsou nejobtížnějšími kapitolami z matematiky právě ty, které jsou pro studium fyzikální chemie stěžejní. V další části bakalářské práce je uveden rozbor tištěných a elektronických zdrojů učiva matematiky. Nejdůležitější částí práce je samotný přehled matematických témat. Tento přehled je začleněn jak do struktury bakalářské práce, tak je rovněž přístupný přes web. A

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.