Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Technologie tažení drátů
Štys, Michal ; Císařová, Michaela (oponent) ; Řiháček, Jan (vedoucí práce)
Práce předkládá aktuální rešerši na téma technologie tažení drátu se zamřením na rozbor činitelů procesu, jejich výpočet a vliv na průběh procesu. V rámci rešerše jsou uvedeny jednotlivé metody tažení a technologický postup tažení drátu. Práce se dále zabývá geometrií a materiály průvlaků a jejich vlivy na kvalitu procesu a opotřebení nástroje. Následně jsou rozebrány aktuálně používané stroje, shrnuty jejich výhody, nevýhody a vhodnost použití v závislosti na materiálech tažených drátů a ekonomické rentabilitě. V závěru práce jsou uvedeny nekonvenční metody tažení drátu a budoucí vývoj těchto metod.
Výroba držáku vstřikovací trysky
Štys, Michal ; Řiháček, Jan (oponent) ; Císařová, Michaela (vedoucí práce)
Práce předkládá návrh postupu výroby upínací matice pomocí protlačování za studena. Matice, vyrobená z materiálu ČSN 12 050, slouží k upnutí vstřikovací trysky ke vstřikovacímu ústrojí. Dále jsou zpracovány varianty výroby, z nichž byla vybrána varianta B, u které jako polotovar byla zvolena tyč o průměru 24 mm s tolerancí f9 od firmy Ferona a. s. Pro tuto variantu byly vyhotoveny výpočty procesních parametrů, na jejichž základě byl vybrán postupový tvářecí automat TPD 630 se jmenovitou sílou 6 000 kN. Pro zvolený stroj byly navrženy nástroje pro jednotlivé tvářecí operace, jejichž geometrie je uvedena ve výkresové dokumentaci. Na základě technicko-ekonomického zhodnocení byla stanovena výsledná cena tvářené součásti na 18,48 Kč.
Spokojenost zákazníků lyžařské školy Major
Štýs, Michal ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název práce: Spokojenost zákazníků lyžařské školy Major Cíle práce: Cílem práce je zjištění spokojenosti zákazníků lyžařské školy Major s poskytovanými službami. Výsledky budou použity pro zlepšení poskytovaných služeb. Metody: Kvantitativní marketingový výzkum je prováděn písemným a elektronickým dotazováním zákazníků po dobu zimní sezóny 2011/2012. Výsledky: Veškerá zjištění jsou zpracována do tabulek a grafů ve výsledkové části diplomové práce. Poskytují přínosné informace pro vedení lyžařské školy. Klíčová slova: sport, lyžařská škola, spokojenost zákazníků, marketingový výzkum
Výroba držáku vstřikovací trysky
Štys, Michal ; Řiháček, Jan (oponent) ; Císařová, Michaela (vedoucí práce)
Práce předkládá návrh postupu výroby upínací matice pomocí protlačování za studena. Matice, vyrobená z materiálu ČSN 12 050, slouží k upnutí vstřikovací trysky ke vstřikovacímu ústrojí. Dále jsou zpracovány varianty výroby, z nichž byla vybrána varianta B, u které jako polotovar byla zvolena tyč o průměru 24 mm s tolerancí f9 od firmy Ferona a. s. Pro tuto variantu byly vyhotoveny výpočty procesních parametrů, na jejichž základě byl vybrán postupový tvářecí automat TPD 630 se jmenovitou sílou 6 000 kN. Pro zvolený stroj byly navrženy nástroje pro jednotlivé tvářecí operace, jejichž geometrie je uvedena ve výkresové dokumentaci. Na základě technicko-ekonomického zhodnocení byla stanovena výsledná cena tvářené součásti na 18,48 Kč.
Technologie tažení drátů
Štys, Michal ; Císařová, Michaela (oponent) ; Řiháček, Jan (vedoucí práce)
Práce předkládá aktuální rešerši na téma technologie tažení drátu se zamřením na rozbor činitelů procesu, jejich výpočet a vliv na průběh procesu. V rámci rešerše jsou uvedeny jednotlivé metody tažení a technologický postup tažení drátu. Práce se dále zabývá geometrií a materiály průvlaků a jejich vlivy na kvalitu procesu a opotřebení nástroje. Následně jsou rozebrány aktuálně používané stroje, shrnuty jejich výhody, nevýhody a vhodnost použití v závislosti na materiálech tažených drátů a ekonomické rentabilitě. V závěru práce jsou uvedeny nekonvenční metody tažení drátu a budoucí vývoj těchto metod.
Spokojenost zákazníků lyžařské školy Major
Štýs, Michal ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název práce: Spokojenost zákazníků lyžařské školy Major Cíle práce: Cílem práce je zjištění spokojenosti zákazníků lyžařské školy Major s poskytovanými službami. Výsledky budou použity pro zlepšení poskytovaných služeb. Metody: Kvantitativní marketingový výzkum je prováděn písemným a elektronickým dotazováním zákazníků po dobu zimní sezóny 2011/2012. Výsledky: Veškerá zjištění jsou zpracována do tabulek a grafů ve výsledkové části diplomové práce. Poskytují přínosné informace pro vedení lyžařské školy. Klíčová slova: sport, lyžařská škola, spokojenost zákazníků, marketingový výzkum

Viz též: podobná jména autorů
8 Štýs, Michal
1 Štýs, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.