Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové strategie vybrané společnosti
Čadeni, Izabela ; Starostková, Dana (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce na téma „Návrh marketingové strategie pro vybranou společnost“ se zabývá vyjasněním pojmů týkajících se stávající strategie a základními pojmy týkající se marketingu. Cílem práce je návrh nové marketingové strategie, při jejím vytvářením bude vycházeno z analyzovaných stávajících strategií společností a z dotazníkové části. Práce je rozdělena do několika částí. První část vychází z teoretických východisek, další část je zaměřena na představení vybrané společnosti, analýzám na vnější a vnitřní prostředí podniku a třetí část pojednává o návrzích marketingové strategii, pro vyšší zisk či získání nových zákazníků
Návrh na zlepšení motivačního programu vybrané společnosti
Čadeni, Izabela ; Hložánková, Eva (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Bakalářská práce na téma „Návrh na zlepšení motivačního programu vybrané společnosti“ se zabývá vyjasněním pojmů týkajících se motivace zaměstnanců, jejich odměňováním a využití různých zaměstnaneckých výhod v podobě benefitů. Analytická část je věnována interní analýze a analýze okolí společnosti, rozhovorům se zaměstnanci a majitelem společnosti. Z výsledku šetření je navrhnut stav na zlepšení stávající situace.
Návrh marketingové strategie vybrané společnosti
Čadeni, Izabela ; Starostková, Dana (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce na téma „Návrh marketingové strategie pro vybranou společnost“ se zabývá vyjasněním pojmů týkajících se stávající strategie a základními pojmy týkající se marketingu. Cílem práce je návrh nové marketingové strategie, při jejím vytvářením bude vycházeno z analyzovaných stávajících strategií společností a z dotazníkové části. Práce je rozdělena do několika částí. První část vychází z teoretických východisek, další část je zaměřena na představení vybrané společnosti, analýzám na vnější a vnitřní prostředí podniku a třetí část pojednává o návrzích marketingové strategii, pro vyšší zisk či získání nových zákazníků
Návrh na zlepšení motivačního programu vybrané společnosti
Čadeni, Izabela ; Hložánková, Eva (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Bakalářská práce na téma „Návrh na zlepšení motivačního programu vybrané společnosti“ se zabývá vyjasněním pojmů týkajících se motivace zaměstnanců, jejich odměňováním a využití různých zaměstnaneckých výhod v podobě benefitů. Analytická část je věnována interní analýze a analýze okolí společnosti, rozhovorům se zaměstnanci a majitelem společnosti. Z výsledku šetření je navrhnut stav na zlepšení stávající situace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.