National Repository of Grey Literature 6 records found  Search took 0.01 seconds. 
Branding Strategy of Company for the Czech Market Entry
Šoukal, Michal ; Hoffmann, Přemysl (referee) ; Zich, Robert (advisor)
Diplomová práce je zaměřena vstupní strategii značky Virtika na český trh. Za účelem dosažení tohoto cíle author zkoumal literaturu zaměřenou na metodiku značky od Ko Floora a koncept Brand Prizm. V analytické části byly provedeny analýzy prostředí Českého trhu, analýza odvětví, klíčových konkurentů a vnímání značky zakazníky. Tyto analýzy pomohly autorovi identifikova budoucí pozici značky na Českém trhu. Na základě výsledků analýz, autor vytvořil návrh řešení vstupní strategie značky and zvýšení její konkurence schopnosti na Českém trhu.
Business Plan - Establishment of a New Company
Šoukal, Filip ; Hoffmann, Přemysl (referee) ; Heralecký, Tomáš (advisor)
In this bachelor thesis, I will create a business plan for establishment of a new company that will provide accommodations services liked to motorcycle rental company with guide services. The thesis will include theoretical part with methods, concepts, and goals. Second part is analytical where is analyzed macroeconomic factors, and risk. In practical part will be created the business plan with consideration of theoretical and analytical parts.
Marketing strategy of company
Václavíková, Petra ; Hoffmann, Přemysl (referee) ; Šimberová, Iveta (advisor)
The thesis deals with the proposition of marketing strategy for the Internet shop www.babylonshop.cz. Based on theoretical assumptions and analysis of the conditions the firm stands at present, marketing strategy was designed. It should guarantee realization of the larger number of orders. In the practical part analyses are put together and evaluated. Afterwards the suggestions and recommendations are offered. They should secure the increase of sales and regular clients.
Business Plan - Establishment of a New Company
Šoukal, Filip ; Hoffmann, Přemysl (referee) ; Heralecký, Tomáš (advisor)
In this bachelor thesis, I will create a business plan for establishment of a new company that will provide accommodations services liked to motorcycle rental company with guide services. The thesis will include theoretical part with methods, concepts, and goals. Second part is analytical where is analyzed macroeconomic factors, and risk. In practical part will be created the business plan with consideration of theoretical and analytical parts.
Branding Strategy of Company for the Czech Market Entry
Šoukal, Michal ; Hoffmann, Přemysl (referee) ; Zich, Robert (advisor)
Diplomová práce je zaměřena vstupní strategii značky Virtika na český trh. Za účelem dosažení tohoto cíle author zkoumal literaturu zaměřenou na metodiku značky od Ko Floora a koncept Brand Prizm. V analytické části byly provedeny analýzy prostředí Českého trhu, analýza odvětví, klíčových konkurentů a vnímání značky zakazníky. Tyto analýzy pomohly autorovi identifikova budoucí pozici značky na Českém trhu. Na základě výsledků analýz, autor vytvořil návrh řešení vstupní strategie značky and zvýšení její konkurence schopnosti na Českém trhu.
Marketing strategy of company
Václavíková, Petra ; Hoffmann, Přemysl (referee) ; Šimberová, Iveta (advisor)
The thesis deals with the proposition of marketing strategy for the Internet shop www.babylonshop.cz. Based on theoretical assumptions and analysis of the conditions the firm stands at present, marketing strategy was designed. It should guarantee realization of the larger number of orders. In the practical part analyses are put together and evaluated. Afterwards the suggestions and recommendations are offered. They should secure the increase of sales and regular clients.

See also: similar author names
1 Hoffmann, Patrick
1 Hoffmann, Patrik
2 Hoffmann, Pavel
10 Hoffmann, Petr
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.