|
Návrh marketingového mixu distribútora činelov
Dubnický, Marek ; Pálesch, Filip (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Táto diplomová práca slúži ako podklad pri uskutočnení zmien v oblasti marketingového mixu pre spoločnosť BTR Group s.r.o., ktorá sa zameriava na distribúciu ručne vyrábaných činelov z Turecka. Výsledkom práce budú návrhy a odporúčania na zmeny v oblasti marketingového mixu na základe uskutočnených analýz a pozorovaní. Verím, že moje nápady a postrehy pomôžu spoločnosti získať nových zákazníkov, upevniť postavenie na trhu a obchodný úspech.
|
|
Komunikační mix společnosti Tovares s.r.o.
Jamborová, Markéta ; Ryzá, Michaela (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na návrh vhodného komunikačního mixu, vycházející z analýzy současného stavu společnosti Tovares s.r.o., které se nedaří na trhu mezi konkurencí prosadit. Společnost se zabývá výrobou a distribucí kadeřnických potřeb - od nábytku přes veškerou techniku, chemii až po hřebeny a vlásenky. Práce má sloužit jako podklad, při zavedení vhodnějšího komunikačního mixu. Tento komunikační mix obsahuje návrh, který má za cíl oslovení nových zákazníků a udržení těch stávajících.
|
|
Marketingové aktivity pro vstup společnosti do nové lokality
Palla, Jaroslav ; Dvořáková, Renata (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá analýzou současného stavu na trhu jihomoravského kraje v oblasti výkupu a zpracování kovového odpadu. Její první část se soustředí na nutná teoretická východiska. V druhé části je představena společnost TSR Czech republic s.r.o. a je provedena analýza obecného a oborového okolí s důrazem na analýzu konkurence. Výsledkem práce pak jsou návrhy aktivit, pro získání nových zákazníků a etablování společnosti na novém trhu, kde v minulém roce firma vybudovala nové strategické šrotiště.
|
|
Komunikační mix denního stacionáře
Karasová, Barbora ; Mucha, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Hlavním předmětem diplomové práce „Komunikační mix denního stacionáře“ je navrhnutí komunikačního mixu začínajícího občanského sdružení JOHANKA. První část je zaměřena na nezbytná teoretická východiska. V druhé části je představena filozofie denního stacionáře, analýza trhu, zákazníka, konkurence a SWOT analýzy. Na základě analýz je navrhnutý komunikační mix, který bude pro denní stacionář efektivní ohledně, získaní podvědomí na trhu, za předpokladu využití co nejnižších nákladů.
|
|
Marketingový mix Jazykové školy Presto
Zapletalová, Klára ; Padoslky, Petra (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předložená diplomová práce se soustředí na analýzu současného marketingového mixu jazykové školy Presto, konkrétně jeho veřejnostní složky, a na základě získaných poznatků předkládá doporučení, jejichž aspirací je jeho zlepšení. Teoretická část práce akcentuje marketingový mix ve službách a popisuje jeho prvky. Další části analyzují vnější prostředí jazykové školy, jako i její současný marketingový mix, a přináší jednotlivé návrhy na zlepšení veřejnostní složky marketingového mixu jazykové školy.
|
|
Marketingová komunikace společnosti v oblasti prodeje nábytku
Bartošová, Martina ; Volhejnová, Kristýna (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci společnosti IKEA Česká republika, s.r.o., konkrétně na obchodní dům v Brně. Teoretická část práce obsahuje poznatky z oblasti marketingového mixu se zaměřením na propagaci a nástroje komuni-kačního mixu. Následně je provedena analýza komunikačního mixu obchodního domu IKEA Brno a jeho nejvýznamnějšího konkurenta. Na základě poznatků vyplývajících z analytické části jsou vytvořeny návrhy na posílení propagace.
|
|
Marketingový mix hotelu Panon
Burdová, Lucie ; Šebestová,, Zuzana (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje především na rozbor marketingového mixu hotelu PANON, který nabízí ubytování na jihu Moravy ve městě Hodonín v kategorii *** v jednolůžkových, dvoulůžkových i třílůžkových pokojích. Výjimkou nejsou apartmány různých kategorií, stravovací služby a velké množství doplňkových služeb. Tato práce je zaměřena především na zefektivnění marketingového mixu daného hotelu, které by mělo hotelu zajistit nejen posílení stávajícího počtu hostů, ale především získání nových tuzemských i zahraničních hostů, které povede k růstu zisků hotelu PANON a posílení pozice na trhu cestovního ruchu.
|
|
Marketingový mix společnosti Alcon
Svobodová, Jana ; Dvořáková, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je rozbor společnosti Alcon Pharmaceuticals Czech Republic s.r.o., zabývající se prodejem a výrobou přípravků pro oční péči, na základě marketingového mixu. Mým cílem je pomoci zkvalitnit péči o stávající zákazníky a najít nejvhodnější kombinaci prostředků, které povedou k získání klientů zcela nových. Ve své práci se zaměřuji převážně na divizi CLC (Contact Lenses Care).
|
|
Marketingový mix společnosti
Konečná, Eva ; Salamon, Jakub (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu firmy. Je v ní řešen marketingový mix a firmou nabízené výrobky a služby. Výsledkem práce je návrh na zlepšení marketingového mixu, zejména v oblasti marketingové komunikace, který povede k získání zákazníků.
|
| |