Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 528 záznamů.  začátekpředchozí513 - 522další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza hospodaření Horáckého fotbalového klubu Třebíč v letech 2001 - 2006
Kaňka, Miroslav ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Navrátilová, Miroslava (oponent)
Název práce: Ci1 práce: Metoda: Výs1edky: K1ičová s1ova: Analýza hospodaření Horáckého fotbalového klubu Třebíč v letech 2001 - 2006. Analysis of football club managment in the years 2001 Třebíč ) 2006 (Horácký fotbalový klub ·Podat teoretický obraz fungování sportovního klubu v české Republice a analyzovat hospodaření konkrétního fotbalového klubu (HFK Třebíč) v průběhu posledních pěti let. Finanční analýza údajů z rozvahy a výsledovky v čase. Trendová a komparativní jednotlivých ukazatelů Výsledky analýzy v posledních pěti ukazují vývoj letech, popisují analýza v klubu současné postavení klubu a naznačují možnosti dalšího vývoje. analýza hospodařen í , financování, občanské sdružení, sportovní klub, fotbalový klub, HFK Třebíč
Portugalsko jako destinace cestovního ruchu
Matyšťáková, Hana ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název práce: Portugalsko jako destinace cestovního ruchu Title: Portugal - destination of tourism Cíle práce: Cílem této práce je představit Portugalsko jako destinace cestovního ruchu, charakterizovat tuto zemi, její přírodní a historické krásy, ukázat jaký potenciál tato země nabízí, analyzovat veškerou nabídku zájezdů, které jsou na našem trhu nabízeny a v neposlední řadě nabídnout pár praktických zkušeností a postřehů. Metoda: Pro svoji diplomovou práci jsem vybrala hlavně popisnou a komparativní analýzu a také jsem přiřadila analýzu SWOT. Výsledky: Tyto výsledky ukazují současný stav cestovního ruchu v Portugalsku, analyzují zájezdy jak pobytové, tak poznávací a podávají ucelený přehled o této zemi. Klíčová slova: Portugalsko Cestovní ruch Cestovní kanceláře Cestovní agentury Zájezd
Financování fotbalového klubu SK STAP-TRATEC Vilémov
Drobeček, Jiří ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Navrátilová, Miroslava (oponent)
Název práce: Financování fotbalového klubu SK STAP-TRATEC Vilémov Název práce v angličtině: Financing ofthe football club SK STAP-TRATEC Vilémov Cíle práce: Cílem této diplomové práce je objasnění fmancování fotbalového klubu v oblastním přeboru fungujícím na bázi občanského sdružení. Dále pak přiblížení jeho současné situace v oblasti sponzoringu a nalezení nových potenciálních zdrojů a možností financování. Metoda: V práci jsem použil metodu popisné analýzy, interview jak strukturované, tak nestrukturované a komparaci. Výsledky: Osvětlují problematiku financování fotbalového klubu SK STAP-TRATEC Vilémov jako občanského sdružení. Přispívají k porozumění finančních vztahů ve sportovní organizaci a k vysvětlení její současné finanční situace. Analýza potvrdila, že největší příjmy má klub dlouhodobě ze vztahu se sponzory a dárci a naopak největší výdaje plynou do sportovní činnosti, což je na místě. Situace ve sponzoringu, ale i v dalších oblastech financování, je až na menší nedotaženosti uspokojivá. Klíčová slova: Občanské sdružení, fotbal, financování, příjmy, výdaje, sponzoring.
Financování Českého tenisového svazu se zaměřením na vybraná tenisová střediska
Musil, Jiří ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Jakob, Radek (oponent)
Název práce: Financování Českého tenisového svazu se zaměřením na vybraná tenisová střediska Title of the Thesis: Financing of the Czech Tennis Association with a focus on specific tennis centres Cíle práce: Analýza finančních toků v rámci přerozdělování prostředků od sportovní asociace nižším organizačním složkám. Na základě rozboru finančního stavu vybraných středisek výchovy mládeže zachycení a návrhy zdokonalení stávajícího systému podpory jednotlivým střediskům. Metoda: Bylo použito popisné analýzy dostupných dokumentů o ČTS, SWOT analýzy u vybraných sdružení a dále byla provedena interview se zástupci klubů a s generálním sekretářem ČTS. Výsledky: Objasňují problematiku financování ČTS a přispívají k porozuměni finančních vztahů ve vícevrstevné sportovní asociaci. Klíčová slova: sportovní asociace, tenis, středisko výchovy mládeže, státní dotace.
Návrh podnikatelského záměru nestátního sportovně - rekreačního zařízení
Musálek, Martin ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Navrátilová, Miroslava (oponent)
Návrh podnil\.atelského záměru nestátního sportovně - regeneračního zařízení A Business Project Concept ofthe Non - Governmental Sport&Regeneration Facility Cíl práce: Cílem práce Je vytvoření návrhu podnikatelského záměru sportovně - regeneračního zařízení v městské části Prahy 19 - Kbely. Průzkum potřeb obyvatel městské části Prahy 19 v oblasti poskytování služeb volnočasového charakteru i analýzy služeb poskytovaných v nejbližších konkurenčních zařízeních. Vytvoření obchodní společnosti, návrh rekonstrukce vybraných prostor a zajištění výběrového řízení pro dodavatele vybavení a stavebních prací. Vytvoření finanční rozvahy a vypracování rentabilnosti celého projektu. Metody práce: Studium pramenů, relevantních pro danou problematiku. Vlastní dotazm'kové šetření, provedené na dostupném vzorku respondentů. Výsledek práce: Zhodnocení vhodnosti budoucí realizace sportovně - regeneračního zařízení ve spádové obci Prahy 19- kbely. Analýzy názorů a postojů respondentů k poskytování služeb volnočasového charakteru v oblasti sportovně - regeneračm'ho sektoru na základě vlastního dotazníkového šetření. Klíčová slova: fitcentrum, fitness, fit studio, sport, sportcentrum, wellness, zařízení
Obchodní strategie cestovních kanceláří z hlediska využívání jednotlivých druhů propagace
Trubač, Tomáš ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název práce: Title: Obchodní strategie cestovních kanceláří z hlediska využívání jednotlivých druhů propagace Business strategies oftravel agencies in terms ofexploitation of individua! promotional types Metoda: V této práci bylo použito metody dotazníkového šetření - jak písemné, tak ústní formy - za účelem získání informací o využití a hodnocení účinnosti jednotlivých druhů propagace českými cestovními kancelářemi. Výsledky: Výsledky provedeného šetření podávají přehled o propagaci v cestovním ruchu z hlediska jejího využívání a možností zaměření se na vysoce účinné formy. Klíčová slova: cestovní ruch, marketing cestovního ruchu, marketingová komunikace, propagační formy, dotazníkové šetření, měření účinnosti propagace. 2
Využití outdoorových aktivit ve firemním vzdělávání
Jindra, Alexandr ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
a klíčová slova Název: Využití outdoorových aktivit ve firemním vzdělávání Cíle práce: Přiblížit historii outdoorových aktivit u nás a v zahraničí, rozebrat specifika outdoor trainingu a jejich uplatnění ve firemním vzdělávání. Analýza konkrétního vlivu outdoorových aktivit na firemní týmy. Vyvodit závěry a doporučení pro začlenění outdoorových aktivit jako jedné z částí firemního vzdělávání Metoda: Dotazníkové šetření a popisná analýza Výsledky: Přímé reakce účastníků absolvujících outdoorový kurz a zkoumání vztahů mezi jednotlivými zkoumanými veličinami. Klíčová slova: outdoor training, teambuilding, firemní vzdělávání, pracovní tým
Projekt aktivní dovolené ve Francouzských Alpách (návrh produktu CK Adventura)
Zima, Martin ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Projekt aktivní dovolené ve francouzských Alpách (návrh produktu CK Adventura) Title : Project of active vacation in the French Alps (proposal of new product for CK Adventura) Cíle práce: Představit možnosti trávení aktivní dovolené, příprava cyklistického zájezdu do francouzských Alp. Metody : Popisná analýza, interview. Výsledky: Vytvoření realizovatelného zájezdu pro CK Adventura, analýza cestovního ruchu v České republice. Klíčová slova: cestovní ruch, aktivní dovolená, cyklistický zájezd, CK Adventura, Tour de France, Alpy.
Uplatňování Etického kodexu reklamy v České republice
Vejclová, Lea ; Malecha, Petr (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Uplatňování Etického kodexu reklamy v České republice Assertion of Ethics Code of Advertisement in Czech Republic Cíl práce: analyzovat situaci etické samoregulace na poli reklamy v ČR a vytvořit návrh reklamm'ho spotu v souladu s Etickým kodexem Metody práce: analýza případů řešených Radou pro reklamu, vlastní projekt Výsledky: vyhodnocení výsledků stížností na reklamu a zjištění postoje veřejnosti, změna reklamního spotu Klíčová slova: reklama, právo, etická samoregulace, Rada pro reklamu, copy advice, Etický kodex 1
Brazílie jako destinace cestovního ruchu
Šrámková, Martina ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název práce: Brazílie jako destinace cestovního Název v agličtině: Brazil as a tourism destination Cíle práce: Cílem této práce je charakterizovat Brazílii jako destinaci cestovního ruchu. Nahlédnout pod obecné povědomí o Brazílii, podat ucelený obrázek o kulturním a sociálním prostředí, odkrýt možnosti, které tato obrovská země nabízí v oblasti cestování a cestovním ruchu, rovněž také zhodnotit nabídku zájezdů do Brazílie na českém trhu a navrhnout modelový individuální zájezd. Metoda: Diplomová práce vychází z popisné a komparativní analýzy. Pro zjištění detailnějších informací týkající se nabídky zájezdů českých cestovních kanceláří byl vypracován dotazník. Výsledky: Získané výsledky podávají přehled o možnostech Brazílie v oblasti cestovního ruchu a cestování a osvětlují nabídku zájezdů do Brazílie na českém trhu. Klíčová slova: Brazílie, cestovní ruch, cestovní kanceláře, cestovní agentury, turista, návštěvník, nabídka zájezdů do Brazílie, modelový zájezd, nezávislé cestování

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 528 záznamů.   začátekpředchozí513 - 522další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
3 ŠÍMA, Jaroslav
30 ŠÍMA, Jiří
7 Šíma, Jakub
14 Šíma, Jan
3 Šíma, Jaroslav
2 Šíma, Jindřich
30 Šíma, Jiří
2 Šíma, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.