Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26 záznamů.  začátekpředchozí17 - 26  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití herních principů mimo oblast her
Berlinger, Michal ; KOPECKÝ, Lubor (vedoucí práce) ; VLACH, Jiří (oponent)
Práce je rozdělena na dvě části. V první se věnuji teoretickému úvodu do použití herních principů neboli gamifikaci. V druhé části popisuji návrh, průběh a zhodnocení mého praktického použití herních prvků ve sdružení ARGO. Výsledky ukazují na jisté pozitivní změny chování lidí, avšak ne všechny parametry byly díky malé velikosti vzorku dat prokazatelně zhodnotitelné.
Porovnání české a britské producentské a sociace
Vorlová, Hana ; KOPECKÝ, Čestmír (vedoucí práce) ; VLACH, Jiří (oponent)
Abstrakt: Bakalářská práce s názvem Porovnání britské a české producentské asociace se zabývá porovnáním činnosti a organizace české Asociace producentů v audiovizi a britské Producers Alliance for Cinema and Television. Cílem práce je pomocí komparativní analýzy porovnat obě asociace z různých hledisek a zhodnotit, co by mohlo vést ke zlepšení a čím by se mohly asociace jedna od druhé inspirovat.
Televize na internetu pronikání televizního obsahu na web a je ho transformace pro internet
Vlach, Jiří ; POSPISZYL, Tomáš (vedoucí práce) ; MATHÉ, Ivo (oponent)
Disertační práce se zaměřuje na webový seriál jako derivát televizního obsahu pronikajícího na internet.
MFF Karlovy Vary v kontextu světových filmových událostí
Vondráčková, Alexandra ; OUKROPEC, Petr (vedoucí práce) ; VLACH, Jiří (oponent)
Ve své bakalářské práci detailně mapuji filmová fóra, trhy a festivaly. Shrnuji příležitosti, které producentům a filmovým profesionálům nabízí. Do husté sítě světových údálostí filmového průmyslu pak zasazuji MFF Karlovy Vary a určuji jeho pozici na festivalové mapě.
Marketingové strategie v období developm entu filmového projektu
Sedláčková, Dagmar ; OUKROPEC, Petr (vedoucí práce) ; VLACH, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovými strategiemi v období developmentu filmu. Cílem práce bude popsat dílčí kroky, které by měl producent v rámci vývoje projektu podniknout, aby si zajistil co možná nejlepší podmínky pro jeho realizaci a výrobu a dokázal se prosadit i v rámci evropského filmového trhu. Jednotlivé kapitoly se věnují marketingu filmu od vývoje prvotního nápadu ke scénáři až po jeho prezentaci cílovému publiku, které v této fázi tvoří filmoví profesionálové. V závěru se pak budu zabývat nakolik tyto popsané činnosti a aktivity producenta zapadají do kontextu běžné filmové praxe v Česku.
Veřejné výdaje v rozpočtech ČR a financování sportu
Vlach, Jiří ; Urbánek, Václav (vedoucí práce) ; Kubík, Rudolf (oponent)
Tato bakalářská práce na téma "Veřejné výdaje v rozpočtech ČR a financování sportu" pojednává o prostředcích, které plynou z veřejných rozpočtů České republiky do oblasti sportu. Cílem této práce je zevrubně popsat a zhodnotit současný stav ve financování sportu z veřejných zdrojů v ČR a pokusit se zanalyzovat, zda je sport v České republice financován dostatečně, či nikoliv. V úvodu jsou přiblíženy důvody, proč by vůbec sport měl být z veřejných zdrojů podporován. Jsou uvedeny pozitivní a negativní důsledky sportu pro společnost a pozice sportu v národním hospodářství. Dále je v této práci uveden přehled vývoje ve financování sportu již od dob Rakouska -- Uherska až do současnosti. Jsou zde podrobně zpracovány oblasti financování sportu ze státního rozpočtu a z rozpočtů krajů a obcí. Na závěr je uveden praktický příklad, kdy je zkoumána závislost změny velikosti veřejných výdajů vydávaných na sport a zdravotního stavu obyvatelstva České republiky.
Financování a marketing lokální browser -based online hry
Berlinger, Michal ; Kopecký, Lubor (vedoucí práce) ; Vlach, Jiří (oponent)
Trh s prohlížečovými hrami je kontrolován německými studii, která vyrábějí mezinárodní hry pro celý svět. Vypadá to, že nikdo jiný nemá šanci uspět. Přesto však znikají leckdy zaímavé lokální projekty, které pokryjí díry na trhu. Velmi často jde však o hobby projekty. A já si tak pokládám otázku, zda je možné tyto hry dělat na lokální úrovni s profesionálním přístupem. Nejsem si jistý, zda na tuto otázku odpovídám, ale určitě navrhuji postupy, kterými se případně vydat.
Development z pohledu českého producenta celovečerních filmů
Vlach, Jiří ; Oukropec, Petr (vedoucí práce) ; Finková, Veronika (oponent)
Teoretická práce zaměřená na development filmu
Development z pohledu českého producenta celovečerních filmů
Vlach, Jiří ; Oukropec, Petr (vedoucí práce) ; Borovan, Pavel (oponent)
Magisterská práce se zaměřuje na vývoj (development) hraného filmu v prostředí nezávislých producentů. Práce definuje development v českém i evropském prostředí a zaměřením kapitol se snaží o reflexi vlivů, které na něj působí. Jednotlivé kapitoly prezentují různé části vývoje filmu ? od literární přípravy přes právní otázky, marketing vznikajícího projektu až po financování. V práci se zabývám i historickým vývojem developmentu na našem území se zaměřením na nedávnou historii (studiový systém). Kromě těchto kapitol se stručně věnuji i rozdílům mezi studiovým systémem s jeho způsoby vývoje a vývojem v prostředí nezávislých producentů. Práce rovněž obsahuje podkapitolu, která se věnuje developmentu televizních seriálů, jakožto příbuzného typu vývoje.
Video v rámci webu 2.0
Fišera, Martin ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Vlach, Jiří (oponent)
Bakalářská práce pojednává o videu, Webu 2.0 a jejich vzájemném vztahu. Jelikož se jedná o velmi komplexní téma, je první kapitola práce věnována samotnému úvodu do problematiky videa, tedy parametrům videa a technologiím s ním spjatých. Pracuje se zde s pojmy jako datový tok, rozlišení, barva, barevná hloubka, prokládání, komprese, multimediální kontejnery a další. V závěru první kapitoly je pak stručně nastíněna problematika komprese audia. Druhá kapitola se již věnuje samotnému propojení a vztahu mezi videem a Webem 2.0, kdy je nejprve popsán samotný průnik videa a internetu a následně dochází k plynulému přechodu k pojmu Web 2.0, jeho historickému vymezení a definici. Zde se také poprvé objevuje pojem streaming, který je dále v kapitole rozebírán jak na síťové, tak na aplikační vrstvě. Poslední třetí kapitola je zasvěcena sociálním aspektům streamingových služeb jako je YouTube, Stream.cz a další, přičemž se tato kapitola prostřednictvím zamyšlení snaží poukázat na fakt, že streamingové služby nejsou vymezeny jen technologickými prvky, kterým jsou věnovány předcházející kapitoly, ale také sociálními vlivy, které působí na uživatele těchto služeb.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 26 záznamů.   začátekpředchozí17 - 26  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
8 Vlach, Jakub
24 Vlach, Jan
4 Vlach, Jaromír
1 Vlach, Jaroslav
7 Vlach, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.