Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  předchozí11 - 14  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
MHD Olomouc v kontextu IDSOK
Dostálová, Pavla ; Mervart, Michal (vedoucí práce) ; Píša, Petr (oponent)
Práce pojednává o městské hromadné dopravě v Olomouci. Teoretická část práce se zabývá osobní dopravou. Následuje popis území - Olomouckého kraje - včetně jeho dopravní infrastruktury a integrovaného dopravního systému IDSOK. Hlavní část práce se věnuje MHD v Olomouci, kde jsou řešeny vybrané problémy - jako komfort cestujících, dodržování jízdních řádů, celková komunikace s cestujícím a trasování linek - konkrétně zavedení tramvajové dopravy do jižních sídlišť a určení provozních nákladů autobusové a tramvajové dopravy na zajištění přepravy z jižních sídlišť Povel a Nové Sady do centra města.
Hodnotový management a hodnotové inovace podle ?strategie modrého oceánu?
Píša, Petr ; Vlček, Radim (vedoucí práce) ; Ullmann, Bohumil (oponent)
?Strategie rudého oceánu? představuje působení firmy na stávajících, již existujících trzích. ?Strategie modrého oceánu? je jen část hodnotového managementu. Zaměřuje se jen na nové hodnoty pro zákazníka. To jsou takové, které jsou funkčně odlišné, nesrovnatelné, uspokojují nové potřeby zákazníků a tudíž vytvářejí nové trhy nebo rozšiřují stávající trhy pro nové zákazníky. Jsou opakem stávajících hodnot pro zákazníka. Z hlediska vedení konkurenčního boje volí vyhnout se přímému střetu konkurence, proto se nazývá ?strategie modrého oceánu?. Vytvoří si svrchovaný tržní podíl, a tak vyřadí konkurenty ze hry. Konkurence nehraje v ?modrých oceánech? žádnou roli, neboť se soustřeďuje na uspokojování jiných potřeb. Základním kamenem ?strategie modrého oceánu? je hodnotová inovace. ?Strategie modrého oceánu? je jen částí hodnotového managementu. Podle hodnotového managementu by se měly firmy řídit, protože představuje efektivní nástroj. Hodnotový management je široký univerzální pojem zaměřující se na zvyšování hodnoty pro zákazníka. K maximalizaci hodnoty pro zákazníka využívá čtyř aplikačních disciplín ? hodnotová analýza, inverzní hodnotová analýza, hodnotové projektování a hodnotová výrobková strategie.
Úpadek společnosti ve vztahu k účetnictví a oceňování
Píša, Petr ; Cardová, Zdenka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá úpadkem společnosti podle insolvenčního zákona a propojuje jeho institut s oblastí finanční analýzy, účetnictví, oceňování a dále obchodněprávním a trestněprávním pohledem.
Ocenění společnosti Rodinný pivovar BERNARD a. s.
Píša, Petr ; Kopalová, Helena (vedoucí práce) ; Kolářová, Blanka (oponent)
Cílem této práce je stanovení tržní hodnoty společnosti Rodinný pivovar BERNARD a.s. použitím výnosové metody - diskontu volného peněžního toku pro vlastníky a věřitele (Free Cash Flow To The Firm.) Ocenění je zpracováno na základě veřejně dostupných dat. Posudek je platný za předpokladu, že se nezmění vnější ani vnitřní prostředí fungování podniku. Při stanovení hodnoty jsem pracoval s dvoufázovým modelem diskontu volného peněžního toku pro vlastníky a věřitele. První fáze zahrnuje roky 2009 až 2012. Pro finanční plánování jsem využil program Stratex od společnosti Valex s.r.o., který pomáhá podrobněji naplánovat budoucí vývoj podniku a zejména peněžní toky. Od stejné společnosti jsem využil pro samotné ocenění program Evalent. Tyto programy jsou nadstavbou MS Excel a pomáhají přesněji vymezit např. investování do dlouhodobého majetku, řízení pracovního kapitálu, splácení úvěrů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   předchozí11 - 14  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Píša, Pavel
7 Píša, Petr
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.