Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 32 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Spolupráce mateřské školy a rodiny
Kovářová, Jana ; Sedláčková, Daniela (oponent) ; Vítečková, Michaela (vedoucí práce)
Diplomová práce se opírá o dlouholeté osobní zkušenosti práce učitelky a ředitelky mateřské školy. V teoretické části popisuji vznik a postupný vývoj mateřské školy jako instituce. Z hlediska osobnostně orientovaného pojetí výchovy uvádím různá východiska pro spolupráci školy s rodinou, z tohoto pohledu akcentuji i významnost role učitelky mateřské školy. Spolupráci mateřské školy a rodiny specifikuji do třech základních oblastí odpovídajících vývojovému zrání dítěte. Empirická část práce představuje výzkumné šetření, které jsem zaměřila nejen na názory rodičů, na jejich očekávání a ochotu spolupracovat s mateřskou školou, k této oblasti se vyjadřovaly i učitelky. Zjištěné výsledky interpretuji v závěrečné diskusi.
Didaktický test z cizího jazyka. Doporučení pro tvorbu didaktického testu z cizího jazyka s ohledem na specifika ruského jazyka
Kovářová, Jana ; Hulešová, Martina (vedoucí práce) ; Rajnochová, Natalie (oponent)
Tato práce byla věnována problematice tvorby testu z cizího jazyka. Jejím cílem bylo seznámit širší pedagogickou veřejnost s základními pojmy testování a přiblížit proces vzniku didaktického testu z cizího jazyka. Z kapitoly 1, v níž jsme vymezili pojem didaktický test a charakterizovali jej podle různých kritérií třídění, vyplývá, že podobu didaktického testu určuje účel, ke kterému jej chceme použít. Celý proces vzniku testu je nutné podřídit tomu, co chceme testem zjistit, a k čemu mají sloužit jeho výsledky. V pedagogické praxi je tedy nutné zvolit správnou podobu testu podle účelu a zamýšlené interpretace výsledků.
VIII. česko-slovenská konference POLYMERY 2014. Programová brožura
Kovářová, Jana
Programová brožura obsahuje souhrn všech příspěvků prezentovaných na 8. česko- slovenské konferenci Polymery 2014, která byla organizována Ústavem makromolekulární chemie AV ČR v Třešti, ve dnech 6. - 9. října 2014. Na konferenci bylo předneseno 33 přednášek a prezentováno 12 posterů.
Změny tělesné hmotnosti u žen pracujících na operačních sálech v průběhu roku v závislosti na cirkadiánní typologii.
KOVÁŘOVÁ, Jana
Tato bakalářská práce se zabývá mírou vlivu cirkadiánní typologie žen pracujících na operačních sálech na změny jejich tělesné hmotnosti. Cílem této práce je zhodnotit, nakolik se na změnách tělesné hmotnosti podílí ranní a večerní typologie. Zároveň zde zohledňuji vliv směnného provozu a tím narušeného cirkadiánního rytmu. V doplňujícím šetření zkoumám vliv typologie na stravovací zvyklosti, využití volného času a spánkové návyky dotazovaných žen. Pozorování se zúčastnilo 21 respondentek ve věku 31-57 let. V průběhu roku jsem u nich monitorovala změny tělesné hmotnosti a tyto hodnoty dávala do souvislosti s výsledky dotazníků. Proběhlým šetřením se nepotvrdil předpoklad větší přítomnosti žen večerního typu ve sledované skupině. V průběhu monitorovacího období všechny typy vykazovaly podobnou křivku kolísání tělesné hmotnosti včetně termínu horní kulminace. Oproti našim předpokladům jsme zaznamenali největší váhové výkyvy u ranního typu. Vliv typologie na stravování je patrný v četnosti příjmu potravy a ve skladbě snídaně. Směnný provoz zvládají všechny typy bez výraznějších rozdílů. Volný čas v souladu s našimi předpoklady tráví aktivněji ranní typy před večerními.
Vyučování geometrie na prvním stupni ZŠ s využitím programu dynamické geometrie - Geonextu.
KOVÁŘOVÁ, Jana
Diplomová práce se skládá ze tří částí. První částí je učební plán, který je vytvořen a zpracován pro 4. ročníky základních škol ve formě pracovních listů. Je zde uveden také seznam témat pro výuku geometrie. Druhou částí je realizace učebního plánu, jednak výuka geometrie klasickou formou, jednak výuka stejného učiva s podporou počítačů a s využitím programu dynamické geometrie Geonextu. Třetí část obsahuje vyhodnocení obou forem výuky, jejich porovnání a zaznamenání výhod a nevýhod. V této části je popsáno, jak žáci pracovali s Geonextem při výuce geometrie, jak řešili dané úlohy, co pro ně bylo zajímavé a co jim dělalo problémy při obou formách výuky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 32 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
28 KOVÁŘOVÁ, Jana
3 KOVÁŘOVÁ, Jaroslava
3 KOVÁŘOVÁ, Julie
1 Kovářová, Jaromíra
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.