Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  předchozí11 - 13  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Stimuly k nákupu ve vybrané prodejně
ŠŤASTNÁ, Tereza
Bakalářská práce se zabývá analýzou stimulů k nákupu ve vybrané maloobchodní prodejně. Teoretická část práce obsahuje poznatky z odborné literatury, které jsou následně v praktické části aplikovány a dále rozvíjeny. Teorie poukazuje na to, jak by stimuly měly vypadat, aby prodejna dobře fungovala. Praktická část práce však ukazuje skutečný stav a odkrývá drobné nedostatky prodejny. Důležitým zdrojem pro zjištění těchto nedostatků byly výsledky z dotazníků, které jsem dala do prodejny k vyplnění zákazníkům. Do analytické části práce jsem čerpala informace z interních zdrojů firmy a z výsledků dotazníků. Na základě analýzy jsem následně mohla navrhnout opatření, která dle mého názoru mohou přispět ke zlepšení současného stavu, mohou přilákat do prodejny nové zákazníky a pomoci jim cítit se v prodejně lépe. Navržená opatření mají prodejně přinést větší návštěvnost a zvýšit její tržby. Celkové náklady na tyto návrhy jsem vyčíslila na 1,05% ročních tržeb prodejny.
Obchodní vztahy ČR s Bavorskem a možnosti dalšího rozšíření vzájemné spolupráce
Šťastná, Tereza ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Štemberk, Jan (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat obchodní vztahy České republiky s Bavorskem, největší spolkovou zemí Německa. Práce se nejprve věnuje základní charakteristice bavorské ekonomiky a popsání makroekonomických ukazatelů. Dále poskytuje informace o vývoji vzájemných vztahů, komoditní struktuře obchodu, investicích a institucionální spolupráci obou zemí. Závěrem jsou nastíněny příležitosti na sousedním trhu pro české a bavorské podniky a budoucí možnosti další vzájemné spolupráce.
Finanční analýza podniku
Šťastná, Tereza ; Kislingerová, Eva (vedoucí práce) ; Kupsová, Dita (oponent)
Finanční analýza je provedena z pohledu externího uživatele. Poskytuje obraz o hospodaření podniku a hodnotí konkurenční postavení dané firmy v rámci mezipodnikového srovnání. V první části práce jsou popsány metody, kterých se při analýze využívá (analýza absolutních, rozdílových, poměrových ukazetelů, DuPontův rozklad, Altman, IN01, EVA, metody mezipodnikového srovnání). Následuje aplikace teorie na praktickou analýzu podniku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   předchozí11 - 13  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
17 Šťastná, Tereza
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.