Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 121 záznamů.  začátekpředchozí102 - 111další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Změny v průběhu financování bydlení
Petříková, Svatava ; Kocourková, Gabriela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce „změny v průběhu financování bydlení“ se zabývá problematikou změn, které mohou nastat v průběhu financování úvěrových produktů. Rozebírá jednotlivé typy změn a jejich dopady. Teoretická část se věnuje současnému bankovnímu trhu v České republice, uvedením poskytovatelů hypotečních úvěrů a stavebních spoření, představení jednotlivých produktů financování bydlení a jejich srovnání. Praktická část se zabývá samotnými změnami v průběhu financování bydlení na modelových případech.
Studie proveditelnosti, jako součást marketingového řízení stavebního projektu
Lhota, Jiří ; Buchalová, Jana (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřená na marketingové plánování v rámci studie proveditelnosti. Cílem této práce je poukázat na propojení marketingového plánování se studií proveditelnosti a na základě teoreticky získaných znalostí zapracovat marketingový plán do studie proveditelnosti. A zároveň tento marketingový plán aplikovat na modelovém investičním záměru.
Marketingové koncepce rozvoje obce/regionu
Burgárová, Zuzana ; Frycová, Andrea (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
V diplomové práci je popsáno obecní zřízení v České republice, systém územního plánování na úrovni obcí, disparity jednotlivých regionů, rozvojové možnosti obcí, tvorba a užití obecního rozpočtu a možnosti obecního rozvoje. Dále je v teoretické části popsán marketing obcí a jednotlivé analýzy použité v praktické části. Cílem práce je za pomocí marketingových analýz zjistit současnou situaci města Příbor, analyzovat jeho silné a slabé stránky a zároveň určit hrozby a příležitosti do blízké budoucnosti. Na základě těchto výsledků pak navrhnout možná řešení pro další rozvoj města.
Marketingove plánování ve stavebním podniku
Procházka, Jakub ; Kopřiva, Martin (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je vytvoření marketingového plánu pro stavební firmu na rok 2012. Teoretická část je věnována popisu stavebního trhu, strategii a marketingové strategii, situační analýze a jejím nástrojům. Jsou zde vysvětleny základní pojmy, jednotlivá dělení a struktury. V praktické části je popsána firma a její činnost. V rámci marketingové situační analýzy byl popsán současný stav, ve kterém se firma nachází a vlivy, které na ní působí. Jednotlivé analýzy jsou základem pro tvorbu marketingového plánu pro firmu Klima-Brno na rok 2012. V marketingovém plánu jsou definovány cíle. Zvolená strategie, je rozpracována do akčních programů, pomocí kterých by měly být splněny dané cíle. Na závěr je uveden systém kontroly a možná rizika, která mohou ohrozit splnění daného marketingového plánu.
Marketingové procesy ve stavebnictví
Kratochvílová, Martina ; Koláček, Tomás (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem Marketingové procesy ve stavebnictví se zabývá marketingovými procesy ve společnosti STAVBA krbů s.r.o. Součástí práce je analýza současné situace a návrh marketingového plánu. Obě tyto části vycházejí ze zpracovaného teoretického základu a jsou praktickou aplikací marketingových procesů ve stavebnictví. Při zpracování byl kladen důraz na maximalizaci pozitivního efektu při implementaci plánu a změn v marketingových procesech firmy.
Vstup stavebního podniku na nový trh
Šuster, Richard ; Buchalová, Jana (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na návrh marketingové strategie společnosti Realstav Čachtice s.r.o., která se zabývá realizací vnitřních a vnějších omítek, tepelněizolačních systémů, povrchových úprav fasád a potěrů. Cílem této práce je na základě teoretických poznatků a analýzy současného stavu navrhnout marketingovou strategii pro vstup společnosti na stavební trh České republiky.
Marketingové procesy ve stavebnictví
Karkoška, Jan ; Pavlišta, Michal (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na „Marketingové procesy ve stavebnictví“, což jsou specifické marketingové procesy ve stavebnictví, s jejichž pomocí se identifikují a řeší nedostatky v oblasti marketingu konkrétní stavební firmy. Teoretická část charakterizuje stavební trh a marketing ve stavebnictví. Praktická část analyzuje vybranou stavební firmu .
Využití marketingových analýz při posouzení proveditelnosti stavebního projektu
Vrána, Ivan ; MBA, Ludmila Filová, (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato práce sleduje aplikaci marketingových analýz při posouzení proveditelnosti stavebního projektu z hlediska investičního rozhodnutí. Výstupem této práce je aplikování vhodných marketingových analýz na konkrétním projektu a jejich důležitost v předinvestiční fázi.
Změny v průběhu financování vlastního bydlení
Špandel, Jan ; Hrabincová, Dagmar (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje jednotlivé formy financování bydlení a analyzuje možnosti refinancování hypotečního úvěru po skončení fixace úrokové sazby na modelovém příkladu. Pozornost je zaměřena hlavně na hypoteční úvěry, úvěry ze stavebního spoření, včetně úvěrů překlenovacích a dalších možných kombinací
Aplikace marketingového mixu ve veřejné správě
Vařbuchta, Petr ; Šmídtová, Martina (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na marketing, konkrétně na marketingový mix v jeho běžné formě a jeho adaptaci na prostředí veřejné správy v rámci samosprávy. Teoretická část se věnuje základním prvkům marketingu, marketingovému prostředí, získávání informací a jejich analýze i komplexnímu marketingovému mixu. Praktická část se zabývá analýzou faktorů v makroprostředí i mikroprostředí a obsahuje průzkum zaměřený na danou problematiku a návrh vhodných nástrojů marketingového mixu pro územní samosprávný celek.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 121 záznamů.   začátekpředchozí102 - 111další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 DOHNAL, Radomír
2 Dohnal, Roman
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.