Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Biometrický senzor pro rozpoznávání žil ruky
Švestka, Jan ; Drahanský, Martin (oponent) ; Goldmann, Tomáš (vedoucí práce)
Práce popisuje oblast biometrických senzorů pro rozpoznávání žil ruky. Navrhuje sestrojení senzoru tvořeného kamerou, infračervenými LED, ultrazvukovým měřičem vzdálenosti a vývojovým zařízením Arduino. Obal senzoru a odnímatelná podpěra ruky jsou vymodelovány a sestaveny pomocí 3D tisku. K senzoru je vytvořen obslužný software s uživatelským rozhraním. V práci jsou popsány provedené experimenty sloužící k nalezení ideálního nasvícení ruky a nastavení parametrů kamery. Vytvořený senzor umožňuje pořizovat snímky žil dlaně ruky a provádí rozpoznání uživatelů uložených v databázi.
Biometrický senzor pro rozpoznávání žil ruky
Švestka, Jan ; Drahanský, Martin (oponent) ; Goldmann, Tomáš (vedoucí práce)
Práce popisuje oblast biometrických senzorů pro rozpoznávání žil ruky. Navrhuje sestrojení senzoru tvořeného kamerou, infračervenými LED, ultrazvukovým měřičem vzdálenosti a vývojovým zařízením Arduino. Obal senzoru a odnímatelná podpěra ruky jsou vymodelovány a sestaveny pomocí 3D tisku. K senzoru je vytvořen obslužný software s uživatelským rozhraním. V práci jsou popsány provedené experimenty sloužící k nalezení ideálního nasvícení ruky a nastavení parametrů kamery. Vytvořený senzor umožňuje pořizovat snímky žil dlaně ruky a provádí rozpoznání uživatelů uložených v databázi.
Proměna vědomostních soutěží v českých televizích
Švestka, Jan ; Jirák, Jan (vedoucí práce) ; Kruml, Milan (oponent)
Cílem této práce je nalézt odpověď na otázky týkající se vývoje televizního žánru kvízových pořadů. Zabývá se stručně i vývojem v zahraničních zemích, hlavní pozornost ale věnuje České republice a českým celoplošně vysílajícím médiím všeobecného zaměření. Konkrétně televizím Česká televize, Nova, Prima a Barrandov. Klade důraz na problematiku původnosti formátů. Časově se omezuje na období mezi lednem 1993 a dubnem 2012. Připomíná i vývoj v minulých dobách, nicméně do analýzy ji nezahrnuje. Samotný rozbor odkrývá vývoj čtyř nepůvodních kvízů a na jejich příkladech ukazuje různé typy přebírání kvízových formátů. Odhaluje zákonitosti přebírání zahraničních i domácích pořadů. Ukazuje, jak se kvízy během posledních devatenácti let měnily. Snaží se nalézt odpovědi na několik otázek týkajících se českých televizních kvízů obecně i jejich dílčích problémů. Proměnilo se vystupování moderátorů? Jak je to s moderátory a soutěžícími z hlediska pohlaví? Objevuje se v kvízech více žen, anebo mužů? Je nyní více kvízů než před devatenácti lety? Jak se v jejich tvorbě odráží společenské změny? Ovlivnily západní vzory českou kvízovou tvorbu? Pokud ano, tak jak? Jaký dopad tyto změny měly na rozmanitost kvízových formátů?

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.