Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Informační a komunikační technologie v realitě základní školy
Černá, Markéta ; Walterová, Eliška (vedoucí práce) ; Fialová, Irena (oponent) ; Zounek, Jiří (oponent)
Shrnutí OECD již v roce 2001, ve sv駑 dokumentu Learning to Change: ICT in Schools, označila za jeden z prostředků ke zlepšen�kvality a efektivity vzděl疱ac劜o procesu informačn�a komunikačn�technologie (d疝e jen ICT). ICT by opravdu mohly b©t jedn匇 z prostředků ke zlepšen�kvality a efektivity vzděl疱ac劜o procesu, ale to jen za předpokladu, že se n疥 podař�definovat a využ咜 všech pozitiv, kter�n疥 nab坥ej�a současně v maxim疝n�mře eliminovat negativa, kter�se při pr當i s nimi mohou vyskytnout. C匀em disertačn�pr當e je přispět k řešen tohoto nelehk馼o 伀olu. V teoretick�č疽ti se pr當e zab©v�determinantami ovlivňuj兤匇i implementaci ICT do vzděl疱疣�na 侔ovni II. stupně z疚ladn�školy, jde zejm駭a o st疸n�informačn politiku ve vzděl疱疣� začleněn�ICT do kurikul疵n兤h dokumentů, postoj škol k poč咜ačov©m technologi匇, 侔oveň vybavenosti škol poč咜ačov©mi technologiemi, digit疝n�gramotnost učitelů, dostupnost kvalitn劜o v©ukov馼o software a dalš兤h podpůrn©ch materi疝ů. C匀em našeho zkoum疣�byl historick© v©voj i současn© stav. Teoretick�č疽t je doplněna empirick©m šetřen匇, kter�se uskutečnilo na čtyřech z疚ladn兤h škol當h. Z geografick馼o hlediska tvoř�školy mikroregion v r疥ci okresu Kutn�Hora, Středočesk© kraj. Dotazn勛ov�šetřen�zkoumalo n痙ory akt駻ů z疚ladn�školy (ředitele, ž疚ů 8. ročn勛ů a někter©ch jejich učitelů) na negativa a pozitiva využ咩疣�ICT ve...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.